996 Turbo

• Maker
    Discussie
  • ‘k zit weer met iets in mijne kop :happy:

de Capri is afgewerkt en staat nu te koop.

als die verkocht is zoek ik de 911 waarschijnlijk ook te verkopen en dan eens rond
    te kijken voor een 996 Turbo.

had vandaag ook al prijs opgekregen van 600€ bij de verzekeringsmakelaar per
    jaar met een kilometerbeperking tot 10dkm.

dit heeft me dus nog meer doen twijfelen…

is er iemand die me nog wat meer kan doen twijfelen of terug met mijn beide voetjes
    op grond kan zetten?

:mrgreen:

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • S2

[quote=”Hellraiser” post=169634]Mja, 44k is toch wel wat teveel, zit ook nog met een kleine 4000€ kosten aan BIV, wegentaks en verzekering het eerste jaar he.[/quote]

Was een grapje hé 😉 Is zot veel geld voor een Turbo waar iemand met een klokboor gaten in geboord heeft.

Ik wou maar aangeven dat de markt van de 996 Turbo heeeeeeel breed is. Van 30k tot 45K voor praktisch dezelfde wagens.

De mijne staat 31990 Euro, maar als je ziet dat er 4 nieuwe banden opliggen, nieuwe remblokjes, pompjes spoiler vervangen, nieuwe voorruit, …. dan denk ik dat dat in vergelijking met andere zeker niet teveel is.

Vergelijk even de motorruimte van de mijne met die van de advertentie van 44K. Bij mij zie je duidelijk een propere luchtfilter zitten, bij die van 44K mis ik die (los van de gaten 🙂 )

Mja, 44k is toch wel wat teveel, zit ook nog met een kleine 4000€ kosten aan BIV, wegentaks en verzekering het eerste jaar he.

S2

DIT ziet er ook een leuke 996 Turbo uit 🙂

Voor dat bedrag krijg je zelfs een “custom” luchtfilterbak (zonder luchtfilter, althans ik zie er niet onmiddellijk een zitten, of hij is zodanig zwart dat hij gecamoufleerd is 🙂 ) Zelfs de motorkap is aangepast voor de optimale luchtstroom 🙂

PB 😉 😆

[quote=”Hellraiser” post=169594]@mark, je hebt PB, de 911 gaat wel pas te koop staan als de Capri betaald en opgehaald is.[/quote]

Kan je al wat meer zeggen over de 911? Ik zoek er één en mss is het deze wel 😆
              Evt via een pbtje

@mark, je hebt PB, de 911 gaat wel pas te koop staan als de Capri betaald en opgehaald is.

Weet ik wel 😉

Maar heb momenteel al een zwart/zwart met carbon afwerking en 160dkm op het oog voor 27k,
                  eer de Capri opgehaald is en de 911 verkocht zijn we waarschijnlijk weer een maand verder
                  dus wie weet wat de markt dan zegt.

Heb je toevallig enkele weetjes voor me ivm onderhoud, aandachtspuntjes en kosten bij bepaalde
                  km-standen?

Thx 😉

mij mag je altijd de gegevens vd 911 doorgeven

S2

[quote=”Hellraiser” post=169566]

als die verkocht is zoek ik de 911 waarschijnlijk ook te verkopen en dan eens rond
                      te kijken voor een 996 Turbo.[/quote]

Strak plan. 🙂

Ik weet een leuke Turbo staan 😉 (En ik ken zelfs de eigenaar, lol )

Heb hem vandaag trouwens nog eens op 2dehands en kapaza gezet, met wat extra foto’s.

Zowel mijn Jaguar, Noble, Elise als 996 kosten elk 203 € en dat zou idem zijn voor een Turbo of wat dan ook 😉

@gette, heb geen 60-70k opzij liggen, maar rond de 30k moet wel lukken voor een 996 🙂

Eum nee, de 600€ per jaar was voor de 996 turbo 😯

voor het hobby/knutselding betaal ik 160€/jaar 🙂

De Porsche laten verzekeren als hobbytimer, kost een pak minder !

Ik betaal 203 € per jaar (BA), onbeperkt gebruik, onbeperkte km’s

Waarom geen 993 Turbo S ?? :mrgreen:

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.