996 turbo S gezocht

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht 996 turbo S gezocht

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
    • @Mark986… Ola, daar slaat u een opening tot… 🙂

rolkooi was enkel op de clubsport of RS versies :engeltje: …..dus als dat het argument is :up:

Ik heb idd de indruk dat het moeilijk gaat worden. Ik zoek iets die ‘mijn drang wat verminderd’ om steeds met mijn 964t op pad te gaan 😕 Wil niet téveel kilometers mee rijden per jaar.

Verder staat hier nu ook de 996 4S van mijn schoonvader in de garage. Prima wagen maar geeft mij net niet genoeg sensaties…
          En voor jullie suggesties doen… de vrouw heeft een veto op ‘rood’ en spijtig genoeg ook op ‘GT3’
          (het argument… ‘ze ziet niet graag een rolkooi’. Probeer daar eens mee te leven :bounce: )

Is van een porsche verkoper in wepion, staat al heel lang te koop, volgens mij bestaat die wagen trouwens niet echt + is ook al eens gebruikt geweest in een “belgische wagen, car pass ok maar wagen staat nu nog in ierland …” scam vorig jaar met identieke foto’s en nummerplaat. Heb de verkoper daar vorig jaar attent op gemaakt, nooit enige reactie gehad. Ik zou zeggen forget about it. Ps turbo cab ga je mss nog vinden, maar turbo s cab, denk ik niet. Good luck anyway. :salut:

die staat al zooo lang te koop….

het is zoiets dat je zoek? (kleur moet je zelf weten :popcorn: )
              http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=254639990&asrc=st|as

tja, had ik idd niet door… 😕
                Ik vond hem al redelijk van prijs :-/

en ook vergeten te vermelden in de titel… liefst een cabrio.

S2

Is geen Turbo S hé 🙂

Is een Turbo met Tiptronic S versnellingsbak (wat ze allemaal hebben, want de “gewone” Tiptronic is in de Turbo nooit geleverd.)

Dus de titel is correct : 996 Turbo Tiptronic S

wat jij zoekt is een 996 Turbo S Tiptronic

Volgens mij is de S op de motorkap nadien, redelijk amateuristisch, toegevoegd 🙂 (heeft trouwens ook “maar” 420 pk zoals de niet-S Turbo)

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.