996 vervanging audiosysteem / car computer in

Home Forum Porsche Talk 996 vervanging audiosysteem / car computer in

• Maker
    Discussie

• Jan ML Bosmans
    Deelnemer

Hallo.

In mijn 996-4 (“Peaches”, 2000) zit er nog een tamelijk antiek audiosysteem / (nogal onbruikbare) GPS met CD-ROM / car computer combinatie. Ik wil hier een recenter systeem laten inbouwen. Bij ATAF zeggen ze dat ze wel de audio kunnen vervangen maar dat ik geen car computer meer zal hebben. Klopt dit? Hebben jullie ideeën voor de inbouw van een modernere installatie waarbij deze functionaliteit toch behouden blijft?

Dank!

Vriendelijke groet,

Jan

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
      • IK heb destijds voor mijn 987 een 2 din systeem met gps etc laten inbouwen bij Lucotec -Lebbeke was zeer Ok en niet duur.
        Heb trouwens bij mijn recente 981 het PCM3,1 systeem ook daar laten herstellen= bij Porsche was het onherstelbaar , nieuwe was 2355 euro zonder inbouwen en btw !
        Misschien kunnen zij U helpen ?

Zie mijn topic “PCM update, Cruise Control”
          Mvg. Daddycool

vanaf 2002 gebruikt porsche het canbus interface systeem waarbij de ant.i-diefstal code van de PCM in het instrumentenbord verwerkt zit.
            dus een nieuwer systeem in een 996 mk 1 inbouwen zal hem niet worden.
            ik weet niet of er hier forummers goede ervaringen hebben met compatibele dubbel DIN systemen, maar had je DEZE topic al gezien?

Ik denk dat alle audio van ataf niet werkt met uw boordcomputer …omdat dit merken zijn voor inbouw in alle wagens. Oplossing is denk ik inbouwen van nieuwer origineel porsche audio die normaal compatibel is met de boordcomputer . Zal wel wat eurootjes schillen jammer genoeg….misschien een goede tweedehands?

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.