996TT tegen de 964

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening 996TT tegen de 964

• Maker
    Discussie

• Geert Silverans
    Deelnemer

Via via ben ik in contact gekomen met iemand die zeer sterke interesse heeft in mijn 964.
      Hij is in het bezit van een handgeschakelde 996 turbo, waarvan hij de éérste eigenaar is. Wagen is ( naar eigen zeggen ) perfect en is volledig gedocumenteerd en dealer onderhouden.
      Km stand is rond de 100k. en op de fotokes ziet hij er idd. magnifiek uit.
      Hij is bereid om de turbo in te ruilen tegen de 964 met opleg, hij vraagt enkel om de originele cup1 velgen te monteren.

Ik ben normaal niet zo een waterkoker fan, maar die 996TT heb ik toch wel een zwak voor.
      Er is geen haast bij en wil dit zo nuchter mogelijk bekijken, vandaar dat ik ook via het forum enig advies wel zou appreciëren zoals waardebepaling van de 996.. en zeker naar de toekomst toe.
      Wat zijn de zwakke punten en hoe zit het met de onderhoudskosten ?

Op vraag van de tegenpartij kan ik hier geen fototjes zetten van de 996TT maar het gaat om een buitenlandse wagen…… alweer :engeltje:

31 reactie aan het bekijken (van in totaal 31)
      • voor mij zou de keuze rap gemaakt zijn…….no go
        Maar veel hangt uiteraard af wat jij wil, hoeveel hij oplegt, staat van de 996

31 reactie aan het bekijken (van in totaal 31)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.