997

• Maker
    Discussie
  • Ik ben op zoek naar een 997(2004-2006)
    Wat denken jullie handgeschakeld/tiptronic? :think:
    En heeft een 4S standaard origineel zilver/wit km teller achtergronden,ik weet er een staan maar die heeft zwarte km teller achtergronden.

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
    • Ja heb ik al dikwijls gedaan,en eens op circuit gereden ben je verloren :driver:

dan ben je van plan om te gaan spelel op de omloop!

Dank u voor de reacties,ik ga voor handgeschakeld :driver: en een 997 2S meer fun in de bochten,woon niet voor niets op één km van het circuit zolder :first:

Rij zelf handgeschakelde 997. Volgende wordt een tip op PDK. Rij teveel km in de Porsche en ben eigenlijk te lui om te schakelen. :mrgreen:

De S-en hebben witte wijzerplaten, de “niet S-en” zwarte wijzerplaten.

Alhoewel je als optie steeds zwarte wijzerplaten kan hebben op de S-en … en witte wijzerplaten bij niet S-en…. :think:

Simpel toch? Of niet soms? :mrgreen: :happy:

Hoi Benny,
                Zelf heb ik een handgeschakelde, de automaten in een Porsche kan ik je niets van zeggen behalve dat ik weet dat ze van Mercedes makelij zijn en deze nogal traag reageren. De automaat in mijn voormalige ML was ook niet van de snelste.
                Ik heb witte wijzerplaten maar dacht dat dit een optie was ???
                Succes met de zoektocht.
                Ciao,
                Luc

Ik heb een 997 4S van dec 2006 tiptronic en die heeft witte een wijzerplaat achtergrond.
                  Ik heb voor de tiptronic gekozen omdat mijn eerdere 964 een zeer zware koppiling had.
                  In file was dat een hele klus na verloop van tijd.
                  Schakelen is inderdaad iets sportiever, maar je moet soms keuzes maken.
                  Ben er zeer tevreden mee maar heb hem pas sinds kort.
                  Heeft overigens een 5 – versnellings bak.

Benny , Altijd handgeschakeld ( eigen voorkeur 😉 ) en witte wijzerplaten is een optie ( die trouwens heel mooi is ) .

Handgeschakeld, de mijne heeft wiite, :think: da dat origineel is. :coolness: :coolness: :coolness:

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.