997.1 cabrio interieur

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 997 997.1 cabrio interieur

• Maker
    Discussie

• Piet
    Deelnemer

Hallo, hierbij al een volgende vraag (aankoopbeslissing zit er nu echt aan te komen 🙂 ) : bij bezichtiging van een 997.1 cabrio had ik de indruk dat de voorzetels effectief in Leer zijn afgewerkt (geperforeerd middenstuk) maar de achterstoeltjes eerder in een soort kunst-leer / ‘leatherette’ (veel gladdere look); 
      Kan dit/was dit een standaard configuratie?

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
      • Even laten weten dat ik er dankzij het porschecentrum de configuratie heb kunnen achterhalen :
        946 STOELBEKLEDING VOOR LLK => voorkant van stoel is leer, achterkant is leatherette/vinyl
        937 STOELBEKLEDING ACHTER KK => de achterstoeltjes zijn leatherette/vinyl
        Dat verklaart dus het verschil in uiterlijk;
        Uiteindelijk zal dat geen dealbreaker worden, de achterzitjes worden toch nauwelijks gebruikt en zijn voor het grootste deel van de tijd aan het zicht onttrokken door windscherm…

Wel, de optielijst vermeldt niks van speciale interieurafwerking of specifieke stoelen, wel stoelverwarming;
          ik vermoed dus dat de bekleding volledig ‘standaard’ is, maar mij is het onduidelijk of ‘standaard’ betekent dat de voorstoelen in leer zijn en de achterstoeltjes kunstleer / vinyl…

Ik weet het niet bij een 997 maar bij mijn “1987” 911 is het vooraan leder en achteraan kunstleder origineel.

de perforatie van zitvlak en rugsteun bij de voorstoelen kan te maken hebben met aanwezigheid van stoelverwarming.
              vraag de optielijst ns op en dan weet je meer.

Als er vooraan en achteraan verschillende zetels in zitten zal dat niet standaard zijn he, logisch gezien

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.