997.1 cabrio interieur

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 997 997.1 cabrio interieur

• Maker
    Discussie
  • Hallo, hierbij al een volgende vraag (aankoopbeslissing zit er nu echt aan te komen 🙂 ) : bij bezichtiging van een 997.1 cabrio had ik de indruk dat de voorzetels effectief in Leer zijn afgewerkt (geperforeerd middenstuk) maar de achterstoeltjes eerder in een soort kunst-leer / ‘leatherette’ (veel gladdere look); 
    Kan dit/was dit een standaard configuratie?

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
    • Even laten weten dat ik er dankzij het porschecentrum de configuratie heb kunnen achterhalen :
      946 STOELBEKLEDING VOOR LLK => voorkant van stoel is leer, achterkant is leatherette/vinyl
      937 STOELBEKLEDING ACHTER KK => de achterstoeltjes zijn leatherette/vinyl
      Dat verklaart dus het verschil in uiterlijk;
      Uiteindelijk zal dat geen dealbreaker worden, de achterzitjes worden toch nauwelijks gebruikt en zijn voor het grootste deel van de tijd aan het zicht onttrokken door windscherm…

0

Wel, de optielijst vermeldt niks van speciale interieurafwerking of specifieke stoelen, wel stoelverwarming;
        ik vermoed dus dat de bekleding volledig ‘standaard’ is, maar mij is het onduidelijk of ‘standaard’ betekent dat de voorstoelen in leer zijn en de achterstoeltjes kunstleer / vinyl…

0

Ik weet het niet bij een 997 maar bij mijn “1987” 911 is het vooraan leder en achteraan kunstleder origineel.

0

de perforatie van zitvlak en rugsteun bij de voorstoelen kan te maken hebben met aanwezigheid van stoelverwarming.
            vraag de optielijst ns op en dan weet je meer.

0

Als er vooraan en achteraan verschillende zetels in zitten zal dat niet standaard zijn he, logisch gezien

0
            5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.