997.2 GT3RS PASM issues…

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 997 997.2 GT3RS PASM issues…

• Maker
    Discussie
  • Goedemiddag,

ik heb me recent een 997.2 GT3RS uit duitsland gehaald, prachtig beestje! ben alles nu wat op punt aan het zetten.

maar dus gemerkt dat de nose lift niet werkte, hoorde hem blazen, maar dacht niet aangesloten. bleek een andere ophanging onder te zitten, en dus geen nose lift meer, geen drama. bleek het PASM stuurkastje er ook niet in te zitten.

het ding rijdt, maar nu kan ik de TC enzo niet uitschakelen wat wel moet.

een oplossing is een oem stuurkastje PASM plaatsen, en een cancellationkit plaatsen waarbij de PASM niet aangesloten is bvb om geen foutmeldingen te krijgen, wordt wel meer gedaan als je de oem ophanging verandert, maar dat is omslachtig en duur.

er zou ook een tuningkastje bestaan dat je kan inpluggen waar je pasm kastje in zou zitten en je de rest zelf kan regelen… iemand hier ervaring mee? of weet welke dat juist is??

thx!

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
    • Misschien de vraag eens stellen op rennlist.com daar zitten serieus knappe koppen …

nee niet echt, kwas dat ook al tegengekomen. maar de auto zoekt de pasm niet, staat uitgeschakeld. dus we zijn aan het bekijken of de TC daar iets mee te maken heeft of niet. binnenkort gaat hij binnen id garage voor checkup etc dus hopelijk ginder een oplossing…

Niet 100% zeker of dit is wat je zoekt René, maar bekijk dit eens even:

Porsche

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.