997 4S

• Maker
    Discussie
  • Woensdag jl mijn 997 4S tiptronic opgehaald in Brasschaat. Het is een donkergrijze bouwjaar dec 2006 en met 68000 km op de teller. Hij sorry zij rijdt supergaaf. Ik heb hem laten keuren bij Porsche dealer in Antwerpen en enkele kleine punten die opgelost moesten worden. Tanksluiting niet goed, kleine olielekkage en redelijk versleten achterbanden. Alles keurig opgelost. Dus hopelijk nog jaren rijplezier. Ik zal binnenkort wat foto’s plaatsen. Gr Harley49

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)
    • Idd een zeer mooie kleurcombinatie.
      Veel geluk gewenst met de nieuwe huisgenoot :drink:

Proficiat met je aankoop. Veel succes met je Porsche! Goeie keuze van garage, ga ook naar Porsche Antwerpen. :up:

Knappe Porsche 4S !
          En zoals hier al aangehaald is , supper mooie kleurencombo ! 😀

Proficiat met je aankoop ! Heel stijlvolle wagen. Ik droom van deze combinatie in targa uitvoering.

van harte!!! weet waar de auto vandaan komt en zijn super correct! Mooie aankoop!!!!

Mooi, mooi, mooi.
                knappe 4 S
                Van harte proficiat en veel plezier ermee.
                ciao,
                Luc

:applaus: :applaus: :applaus:

Heel mooi Hans :applaus: ,ideale combinatie binnen / buiten .

Proficiat, knappe combi! Veel rijplezier!

Echt prachtige kleurcombinatie !! :respect2:
                        Veel plezier ermee.

proficiat en veel P-genot ervan !!! zoals mush zegt vind ik ook , zeer mooie kleur-interieur combinatie !!!

nice ride, zou me ook wel passen :coolness:

Mooie en sjieke kleurencombinatie :respect2:
                              Ik heb al jouw verschillende onderwerpen samengebracht in één onderwerp. Als je zelf wil antwoorden in een onderwerp gewoon op “antwoord” klikken en niet op “nieuw onderwerp” 😉 :salut:

image_2013-02-10-4.jpg
                                Hierbij enkele foto’s van mijn pas gekochte Porsche. gr Harley49
                                image_2013-02-10-2.jpg

Hierbij enkele foto’s van mijn pas gekochte Porsche. gr Harley49

Attachments:
                                  • image_2013-02-10.jpg
                                15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.