997 C2 manueel 115000km–te koop–

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop 997 C2 manueel 115000km–te koop–

• Maker
    Discussie

• Kjeff Deblauwe
    Deelnemer

Vrienden,

Met spijt in het hart verkoop ik mijn eerste Porsche, een recenter model (991) komt in de plaats.
      Op de wagen heeft 3 jaar geen sleutel gestaan, enkel voor de uitgevoerde onderhouden uiteraard :mrgreen:

De prijs is bespreekbaar voor forumleden, momenteel staat hij te koop bij mijn werkgever die mij ook deze
      zuivere wagen enkele jaren geleden heeft verkocht. De wagen is in topstaat en staat scherp geprijsd.

Het betreft een manuele Carrera 2 uit 2005 met 115000km op de teller. Ik ben de 2de eigenaar. De wagen
      heeft een complete Porsche onderhoudshistoriek. 19 inch velgen met nieuwe P Zero banden.

dsc_0263.jpg

Hieronder de link met 36 HD foto’s dit lijkt me makkelijker dan ze hier up te loaden.

http://drmotors.be/NL/detail/Porsche/997/1693.aspx?ma=2217&p=1

[hide]Geïnteresseerden kunnen mij mailen of bellen: kjeff.deblauwe@gmail.com of 0468 23 75 66[/hide]

Groeten

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
      • Dag Kevin

100% terecht wat je zegt, daarom dat ik ook mijn post begin met ” zeer mooie wagen”

Echter reageer ik kort op het feit dat je naar een ‘DR wagen’ verwijst wat automatisch garant zou staan als onberispelijk en high level. Ik wou hier enkel even op ingaan, gezien ik een volledig andere mening/ervaring heb over/met DR motors.
        Tevens kon ik toen nergens mijn ongenoegen uiten over DR Motors: mail wordt niet beantwoord, op fb kan je niets zelf posten (baas moet het eerst goedkeuren – zegt al veel vind ik: bij mij kan iedereen vrij een review schrijven op mijn werkgerelateerde fb pagina)

Anyways: zeer mooie wagen, ziet er top uit en ook de prijs vind ik terecht!
        Veel succes met de verkoop.

ps: ook mijn auto is nu terug in orde en een ferme bak (3L, 6 cylinder)
        Enkel spijtig dat je eerst 3-4K meer betaalt dan de particuliere verkoopprijzen om van garantie te kunnen genieten, om dan kortweg de laan te worden uitgestuurd met nonsens antwoorden van een arrogante en oneerlijke verkoper op het moment er zich problemen voordoen

Ik snap uw frustratie maar ik ben niet verantwoordelijk voor de naam van mijn werkgever. Uw post heeft wel niets
          te maken met Porsche of met mijn wagen. Mijn wagen was onberispelijk, ook gekocht via DR MOTORS kanalen.
          Ik wil met u gerust in dialoog gaan maar niet via deze weg.

mvg

Zeer mooie wagen, maar heb het niet zo voor de werkgever:
            Geen goede ervaring!!

11 maand terug kocht ik er een 525d voor het ronde bedrag van 24 500 euro.

Bij verkoop was overeen gekomen dat enkele krassen in de voorbumper zouden weg gepolierd worden. Bij ophalen was dit niet gebeurd. No problem: even wachten dan maar terwijl ze dit uitvoerden…

Na 5 maand en nog geen 7000km kreeg ik melding voor het algemeen onderhoud, niettegenstaande de wagen zogezegd zijn onderhoud had gekregen voor de verkoop.
            Dit werd uitgevoerd op kosten van DR motors, maar het vertrouwen was op dat moment al weg wat mij betreft. (bij OTTOZ in Brugge)

Na 8 maand en 15 000 km sinds aankoop moest ik de luchtvering links achter vervangen: 414€ + BTW. Niettegenstaande er een jaar garantie was, viel dit niet onder de garantie.
            Na wat over en weer mailen bleef vooral dit niet commercieel antwoord mij bij:
            “Als u een okkazie BMW koopt is het ook al eens normaal dat er zaken rapper slijten als bij een nieuwe BMW, waarom koopt u anders een okkazie aan de helft van de prijs van een nieuwe?”
            OK, voor mij is op dat moment de kous af. Ik betaal de herstelling dan zelf, maar onthou dit als ik straks binnen 2 jaar (ik koop om de 3 jaar of vroeger) een andere wagen koop.

Nog eens 3 maand en 4000km later (11 maand en 19 000km na aankoop dus) rechts idem dito: 414€ + BTW
            Wou dit toch even melden, maar kreeg hier zelfs geen enkele reactie op.

We weten in elk geval al waar we niet meer hoeven te zijn voor de volgende!!

S2

Misschien een domme vraag, maar is dit een Euro3 of Euro4 op het CoC?

Ik heb even gegoogled, maar vind geen sluitend antwoord.

[quote=”Kevincarrera” post=250078]Dank u!
                op de Belgische wegen ben je er niets mee :([/quote]

Enkel een Aixam komt tegenwooridg nog tot z’n recht op Belgische wegen :mrgreen:

Ik heb al plezier aan m’n wagens van zodra ik ze kan wassen 🙂

+1

[quote=”Kevincarrera” post=250078]

De GT3 is een fenomale machine [/quote]

Tot daar ga ik mee! De rest is onzin. Een beetje man-logic aub!!! Wij jongens mannen mogen zo niet redeneren…

Dank u!

De GT3 is een fenomale machine maar die vind ik wat prijzig voor, trouwens die komt maar
                      tot z’n recht op Zolder op Francorchamps, op de Belgische wegen ben je er niets mee 🙁

Inderdaad, wel grappig dat in de omschrijving van een 997 GT3 staat aangegeven dat hij een zéér zuinige motor heeft :engeltje:

Succes met de verkoop en je nieuwe aankoop

Je werkgever heeft blijkbaar veel moois staan :popcorn:
                          Succes met de verkoop :up:

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.