997 C4 Cabrio – Bernie

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s 997 C4 Cabrio – Bernie

• Maker
    Discussie
  • Voila, dit is mijn nieuwe aanwinst, een recente 997 C4 Cabrio…Precies wat ik zocht !! Zaaaaaalige dreamcar die 911 !! (De Cayman, waar ik trouwens heel tevreden van was, is buiten…)

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
    • Ja Cayman heeft een schitterende wegligging maar de 997 moet niet onderdoen en is het icoon….de 911 ! 😛 D mrgreen:

WB

Prachtige wagen!!!!! 😯 proficiat en veel rijplezier!!!

[quote=”$rouji da pimp”:3t2gn8km]Damn you!!!!! 😈 😈

De wagen is ingevoerd schrijf je, van US? of BRD?
          Is het weggedrag van Cayman dan zo subliem?……..

$rouji[/quote]

absoluut 😀

Anoniem

Damn you!!!!! 😈 😈

De wagen is ingevoerd schrijf je, van US? of BRD?
            Is het weggedrag van Cayman dan zo subliem?……..

$rouji

Bedankt Pieren. Om het sublieme weggedrag van de Cayman te evenaren is moeilijk..die Cayman had de motor praktisch op de achteras en plakt aan de baan…maar de 911 kom toch dicht in de buurt 😉 en meer power maakt het nog leuker natuurlijk..

👿 Was nog just op tijd voor die 911 plaat 👿 😛 P

Groeten

Anoniem

Heb jij dan nog een 911 plaat kunnen bemachtigen???? Ik heb geinformeerd maar er waren geen meer beschikbaar 😈 😈 😈 ……

$rouji

Knap spel ! Heb de volledige fotoreportage bekeken 😀 , chique gewoon! Proficiat.
                  Benieuwd hoe je ervaringen zullen zijn qua weggedrag t.o.v. de Cayman, laat zeker iets weten!

Thanks Porsche freaks 🙂 )
                    Interieur is volleder black, kap is ook black…uitstekend contrast met mijn blond vrouwke :mrgreen:

[size=85:15y0z1s3][i]Ik wacht voorlopig op alle papieren. (Tis een ingevoerde)
                    De 911-??? plaat is gereserveerd ondertussen :mrgreen: [/i][/size]

Heel knap!

kan tellen die velgen 🙂

Anoniem

Mooi!!!! 😯 😯 Proficiat man!!!
                          En interieur? Cocoa? Is altijd mooi met dat grijs……

$rouji

Wim

Mooie auto en rijdt voor een waterkoker fantastisch. :mrgreen:
                            Kon het niet laten, mijn zwager heeft er ook een, en we zitten elkaar steeds in de haren. 😆
                            In ieder geval veel succes en veel veilige km toegewenst.

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.