997 cabrio 2005

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop 997 cabrio 2005

• Maker
    Discussie

• de Geert
    Deelnemer

Langs deze weg even polsen of er kandidaten zijn om de 997 over te nemen

Betrefd een 997 cabrio van 2005 met 118000 en volledig ingevulde onderhoudsboek bij erkende dealer

foto’s zeggen meer dan woorden

[IMG]http://img834.imageshack.us/img834/6257/de20mijne202.jpg[/IMG]
      [IMG]//img841.imageshack.us/img841/9687/de20mijne203.jpg[/IMG]
      [IMG]http://img638.imageshack.us/img638/7204/de20mijne206.jpg[/IMG]
      [IMG]http://img718.imageshack.us/img718/9246/de20mijne.jpg[/IMG]
      [IMG]http://img510.imageshack.us/img510/4763/997204.jpg[/IMG]
      [IMG]http://img510.imageshack.us/img510/7431/997205.jpg[/IMG]

wagen heeft net nieuwe remschijven en blokken vooraan
      Drie sleutels waarvan 2 nieuwe
      ongevalsvrij

Prijs is €49997,-

eventueel tegen meerprijs
      – origineel carbonnen stuur, carbonnen schakelpook, carbonnen handrem en originele GT3 stoelen voorzien van carbonnen schalen
      -BBS motorsport velgen
      -Harttop

grtz Geert

Bij eventuele vragen bellen naar 0498447740 of mailen naar Geert.duijvewaardt@pandora.be

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)
    • Wim

Gefeliciteerd met de verkoop, en bij deze wegens verzoek een slotje.

Proficiat ,was ook de moeite he.

Verkocht, mag slotje op

Ik zag dat de mooie velgen ook borduurschade had,en de binnenkant was voor mijn normen,en die grenzen aan de uwe ook niet zuiver,persoonlijk vind ik dat de banden achter iets te smal zijn voor die velg.Ik zelf heb ook een mooie 993,en ik ben nu bezig aan de restauratie van een 964 CABRIO.Wat wel waar is een 993 heeft waardebehoud dat zie je aan de prijzen terwijl de 997 nu reeds ferm in prijs aan het zakken en stillaan de prijs van een 993 aan het benadern is. gr JB

Daar vreesde ik al een beetje voor, heb de nieuwe eigenaar laatst nog aan de lijn gehad en die vroeg me welk product hij moest gebruiken voor zijn zetels omdat het leder een beetje droog stond, dan is’t meestal al te laat, bij mij werden die elke maand behandeld
                ook zijn band was eraf gesprongen en zijn gardeboe was kompleet ingescheurd door de klapband,ik wens hem veel succes om die kleur bij te spuiten, ook had hij met die RH velgen met gepolierde boorden in de winter gereden en die waren dof geworden, dat wordt flink boenen, mechanisch heeft hij hem nog verbeterd als ik dat mag geloven

Toen ik de 997 in handen kreeg waren der ook wel cosmetische ingrepen nodig die ik dan ook gedaan heb waardoor hij terug helemaal nieuw is binnenin, de buitenkant was niet veel op aan te merken echter heb ik niet veel binding met deze wagen en gaat mijn hart uit naar de luchtgekoelde modellen, kan haast niet wachten om de 964 jubi terug in verkeer te brengen, en daar mag nog een 993 4S naast staan

Grtz Geert

Beste Geert,sinds je AUDI, en nog ander van uw projekten die ik allen zeer mooi vond indertijd, ben je weer aan verandering toe zie ik,je maakt je wagens echt knap en dan verkoop je ze weer en waarschijnlijk meer geld en tijd er in gestoken dat je nooit kan terug verdienen.Ik heb vorige week uw ex 993 nog in handen gehad ja die is spijtig genoeg veel van zijn pluimen verloren spijtig;denk nog maar eens goed na alvorens je uw huidige Porsche verkoopt ik zou hem mooi verder afwerken zoals je bezig was en hem behouden(raad van een oude en wijze man) grtjes JB

een 993 4S is voor mij een droomauto dus stuur maar eens wat foto’s door van je wagen en misschien komen we wel tot een compromis

heb gisteren ook al een aanbod gekregen voor een 993 cabrio maar er was teveel werk aan en hij vroeg echt teveel, heb nog een kennis die hem ook voor een 993 4S wil ruilen maar die heeft echt wel de verkeerde kleuren combinatie, paars met gijs interieur en lelijke imitatie velgen, ook de cabrio had van die goedkope imitatie velgen

eventueel kan je die foto’s doormailen naar geert.duijvewaardt@pandora.be

Dag, ik ben van plan mijn 993 4S te verkopen om dan over te gaan tot aankoop van 997 cabrio. Als deze mijn 2de wagen die ik voor privé gebruik kan vervangen verkoop ik mijn 2de (voor dagelijks gebruik)
                      Of hou mijn privéwagen en koop mij een degelijk oldtimer Porsche als de 993 verkocht is.
                      Kan je wat meer info over uw wagen doorsturen ( met foto’s).
                      Eventueel kan een ruil ook als u dat ziet zitten natuurlijk.

Nog eens ik de kijker zetten, zij die intresse hebben mogen altijd een bod uitbrengen, reden van de verkoop is de 964

Wat kan een situatie binnen 2 en een halve week mooi veranderen !

mag weg voor €47000,- zo origineel mogelijk met nog een zéér kleine marge voor onderhandeling

jaja, de mark is alive and kieken 😆

zoals de reacties nu binnenlopen ziet het er naar uit dat we er vrolijk mee blijven rijden en dat zou willen zeggen dat ik gewoon verder doe met mijn ombouwproject

Als ze tegen het einde van dit jaar niet verkocht is hou ik hem bij, ‘t is nu niet dat hij slecht is of dat hij in de weg staat hé, ik wil gewoon weer eens iets anders 8)

Hey Mark .
                                Welcome back .
                                Nog steeds “alive” zo te lezen 😉

ik op iets met een B 🙂

porschky schrijft:

maw een Panamera Turbo S dus… 😉

ik gok op aston martin rapide 😮

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)
                                  • Het onderwerp ‘997 cabrio 2005’ is gesloten voor nieuwe reacties.