997 Carrera 2

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop 997 Carrera 2

• Maker
    Discussie

• viggen
    Deelnemer

Hallo allemaal,

Ik ben hier al even lid, maar ik ben eerder een lezer dan een poster. Hoop dan ook dat deze post geen overtreding is van de forumregels. Mocht dit het geval zijn, moderator, verwijder gerust.

Ik heb momenteel een 997 Carrera 2 dewelke ik zou verkopen als er een goede prijs volgt. Als er iemand interesse heeft, stuur gerust een privé berichtje.

Porsche 997 Carrera 2
      Februari 2005
      Handgeschakeld
      76.000 km

Porsche garantie tem midden februari 2011, dus ook altijd onderhouden bij Porsche (en kan ook verlengd worden door de nieuwe eigenaar)

Zeer goede staat!!

Sealgrijs met zwart interieur

Adaptieve sportzetels met geheugen
      PCM met telefoon (recent onder garantie vervangen, dus nu met MP3 ondersteuning, recentste GPS DVD en nieuwe DVD lezer in koffer vooraan)
      BOSE
      Sport Chrono
      Automatische ruitenwissers
      Xenon
      Voorruit met grijze band
      Verwarmde zetels
      Standaard velgen met gekleurde Porsche schildjes
      Lederen sportstuur (de optie – “rond” stuur)
      Open dak
      Uitschakeling passagiersairbag
      Porsche lader (voor batterij)
      Cruise control

Wagen is ongevalvrij. Niets te zien aan de balken vooraan achter de kofferbekleding en lakmeter is dus welkom. Kofferklep is herspoten wegens steenslag. Geen olieverlies. Banden, remschijven en remblokken zijn 11.000 km geleden vervangen. Auto doet vooral autostrade en zou daarom ook vervangen door iets comfortabeler.

Attachments:
      • kfz16223625_hrbi12.jpg
    13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
    • Wim

Jij ook al, ik ook, en een Belgische. 😉

Heb die ook zien staan – niet mis!

Die ging er ook uit voor kinderen die op komst waren dacht ik, niet? Alvast gefeliciteerd en veel succes met de verkoop. Mag ik hopen voor jou dat je geen koper vindt die er een goede prijs voor geeft, zodat het verstand alleen maar kan zeggen van de wagen te houden (waar het hart mee instemt) 😆 ??

Bij mij is het verstand dat doet verkopen, het hart dat er niet mee eens is en de garage die in ieder geval overneemt, zodat er geen sprankeltje hoop meer bestaat 😥 Erg om te weten dat je er achteraf spijt gaat van hebben… :censored:

we weten anders een mooie 996 Turbo staan die voor 32.000 weg mag… :mrgreen:

Idd spijtig van de markt. Niets aan te doen.

De bodemprijs is EUR 35.000. Lager maakt het verschil met wat de garage geeft te klein en dit is echt niet veel voor een 997 met Porsche garantie, deze uitrusting en in deze staat.

Als jouw kennis wat meer kan ophoesten kan hij/zij een goede deal doen 🙂

spijtig dat de markt juist nu op zijn gat ligt.
                Ik ken iemand die er eentje zoekt maar hij heeft maar een budget van 32000 euro en dat is dan weer te weinig.
                Veel succes gewenst.

Tijd om een oude post weer vanonder het stof te halen…

Destijds besloten om de 911 toch maar niet weg te doen en ondertussen staan er bijna 95.000 km op de teller. Nog steeds onderhouden bij Porsche en nog steeds garantie (tot midden februari 2013).

We verwachten een tweeling ( :drink: ) tegen het einde van het jaar en de vervanger is al besteld (geen BMW wegens te klein – zelfs de verkoper gaf het toe 😯 ) maar een E :censored:

De wagen is dus terug op de markt. Vraagprijs: EUR 38.997

Attachments:
                  • LM019948.jpg
                  • LM019949.jpg

52.000 EUR lijkt me goede prijs voor wagen in deze (goede) staat, met deze uitrusting en nog Porsche garantie.

Tja, en wat is de vraagprijs dan ❓

Eerst zien wat een 997 nog waard is 😉

rjf

Mooie 997 !

Hopelijk ga je je de overstap naar Beamer niet beklagen 😉

Wim

Succes met de zoektocht dan naar de ideale vervanger. 8)

Nog niet besloten of er onmiddellijk een vervanger gaat komen…

Waarschijnlijk BMW 5: E61 530 xd of F11 525d

Wim

Prima advertentie, voldoet aan de forum regels. 😉

Succes met de verkoop, en wat voor comfortabele auto komt er in de plaats. 💡

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.