- Dit onderwerp bevat 13 reacties, 6 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 12 jaren, 3 maanden geleden door .
-
Discussie
-
8 september 2010 om 22:15
Hallo allemaal,
Ik ben hier al even lid, maar ik ben eerder een lezer dan een poster. Hoop dan ook dat deze post geen overtreding is van de forumregels. Mocht dit het geval zijn, moderator, verwijder gerust.
Ik heb momenteel een 997 Carrera 2 dewelke ik zou verkopen als er een goede prijs volgt. Als er iemand interesse heeft, stuur gerust een privé berichtje.
Porsche 997 Carrera 2
Februari 2005
Handgeschakeld
76.000 kmPorsche garantie tem midden februari 2011, dus ook altijd onderhouden bij Porsche (en kan ook verlengd worden door de nieuwe eigenaar)
Zeer goede staat!!
Sealgrijs met zwart interieur
Adaptieve sportzetels met geheugen
PCM met telefoon (recent onder garantie vervangen, dus nu met MP3 ondersteuning, recentste GPS DVD en nieuwe DVD lezer in koffer vooraan)
BOSE
Sport Chrono
Automatische ruitenwissers
Xenon
Voorruit met grijze band
Verwarmde zetels
Standaard velgen met gekleurde Porsche schildjes
Lederen sportstuur (de optie – “rond” stuur)
Open dak
Uitschakeling passagiersairbag
Porsche lader (voor batterij)
Cruise controlWagen is ongevalvrij. Niets te zien aan de balken vooraan achter de kofferbekleding en lakmeter is dus welkom. Kofferklep is herspoten wegens steenslag. Geen olieverlies. Banden, remschijven en remblokken zijn 11.000 km geleden vervangen. Auto doet vooral autostrade en zou daarom ook vervangen door iets comfortabeler.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.