997 Carrera 2009

Home Forum Stel jezelf even voor ! 997 Carrera 2009

• Maker
    Discussie

• Valkeneers
    Deelnemer

Hallo,
      Ik ben van Kapellen (bij Antwerpen) en heb me net een 997 Carrera 2 *luv aangeschaft als tweede wagen . (april 2009, 26.000 km, vrij standaard uitgerust, zwart)
      Voor dagelijks gebruik heb ik al bijna drie jaar een Cayenne diesel (ook zwart) maar nu heb ik het échte ding – the flat six. :first:
      Indien jullie tips hebben voor leuke meetings, tripjes, …. dan hoor ik het graag.
      Verder twijfel ik om een sportuitlaat te laten plaatsen dus graag jullie advies.
      Tot binnenkort.
      Frank

Attachments:
      • foto3.jpg
    15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 26)
      • Welkom!

Ik kom ook uit Kapellen. De voorgevel van uw huis zegt mij iets maar ik kan niet exact plaatsen waar het is…

Veel rijplezier met de 997 :happy:

(en ik heb ook op het Mater Salvatoris gezeten)

Welkom op dit leerrijk platform, en….. niet twijfelen DOEN ! Tenzij je liever met een Nilfisk rijdt natuurlijk. 😉

Carnewal is :up: :up: zeker doen

ken

welkom hier opt forum
              mooie 997!!!

@pds
                Ik afgestudeerd in 98 – 99
                Wel heel veel op eindejaarsreis geweest (mams was directrice, vooral leuk toen het nog girls only was :engeltje: )

Carnewal lijkt me wel ok voor een sportuitlaat PSE, maar ben ik niet beter af bij Porsche Antwerpen ?
                  Of is er zo een groot prijsverschil ?

Welkom dorpsgenoot!

PDS

[quote=”mark986″ post=175348]
                      Ps. Nog school gelopen in kapellen…. Mater salvatoris….those days :-)[/quote]

Ik heb daar ook 2 jaar gezeten :coolness:

Welkom en veel geluk met de 997. Heb zelf tot mijn grote tevredenheid een paar jaren ermee gereden.

ok toppie

welkom!
                            zeer mooie wagen! geniet ervan!
                            Misschien zien we mekaar wel is rijden want ik woon in Brasschaat 😉

Welkom!
                              Veel :driver: plezier!
                              Greetz from Stabroek
                              Luc

Heel mooi exemplaar….hou je niet in met fotos… Zijn we nl dol op….
                                Ps. Nog school gelopen in kapellen…. Mater salvatoris….those days 🙂

welkom
                                  op dit leuke en informatieve forum
                                  mooie Porsche heb je
                                  dat wordt genieten
                                  veel plezier en veilige km
                                  :applaus:
                                  :drink:

welkom hier !

… en ik zou de sportuitlaat er direct onder (laten) doen maar wel een versie met bypass en vlinderkleppen zodat je kan kiezen tussen geciviliseerd of luid/bruut.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 26)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.