997 Carrera 4 / targa 4

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht 997 Carrera 4 / targa 4

• Dit onderwerp bevat 9 reacties, 5 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 6 jaren geleden door PM.
  • Maker
    Discussie

• PM

Nu de 996 4s de deur uit is, gelukkig is de wagen nog aanwezig op het forum, zijn we rustig op zoek naar een 997 Carrera 4 of targa, met pdk, liefst geen zwarte kleur. Mocht er iemand iets weten staan, dat hoor ik het graag. Bedankt!

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
    • PM

Bedankt voor de tip Mark! Ik ben al eens gaan kijken naar die zwarte targa die al een tijdje te koop staat op autoscoot maar die kon mij niet bekoren. Veel te veel geluiden binnenin van dat targa dak. Hij blijkt normaal te zijn…. We zoeken verder! 🙂

PM

Update: ik ben nog altijd op zoek naar een waardige vervanger. Specifiek een 997 Carrera 4 Mk2. Heb de indruk dat er enkel 3.8’en te koop staan. Hebben deze dezelfde problemen als de Mk1? Ik heb ook de indruk dat er weinig verkoop is de laatste tijd. Op internet komen steeds dezelfde wagens terug. Mocht er iemand iets weten staan, laat maar weten!

PM

Je hebt een Prive bericht Veldie.

Ik heb een uitzonderlijke 997 C2 als dat je interesseert. Waarom uitzonderlijk : handgeschakeld, slechts 70.000 km, Belgische wagen dealeronderhouden RS Motors en Porsche Knokke. Is in showroomstaat, technisch en optisch en heeft heel mooie en nieuwe Fuchs 19 inch met nieuw Pirelli Pzero erop. Kleur is atlasgrijs. Een pareltje. Mocht je interesse hebben of foto’s willen, stuur me dan mailtje. Groetjes, jo. ps ik doe de wagen enkel weg omdat ik eens met een cabrio wil rijden.

PM

@Deepee ; Dat dacht ik eigenlijk ook vandaar mijn vraag eigenlijk. De opmerking van Jacques911 doet mijn vrees wat toenemen eigenlijk om een targa aan te schaffen. Ik kan mij mateloos ergeren aan ‘niet rolgeluiden’. We zullen dan maar verder zoeken naar een mooie coupé 🙂 .

mits goed onderhoud, lees regelmatig gootjes schoonmaken en geleiders/rubbers smeren, houd je kraken en piepen van het glazen targadak beperkt tot een aanvaardbaar minimum.

Ik ben dit topic aan het volgen omwille ik ook een recenter model terug ga aankopen .
                      Voor zover de targa kraken en piepen ze allemaal welk bijna alle eigenaars over klagen .
                      Cabrio rijders hoor je er niet zo over klagen
                      Zelf kijk ik een beetje uit naar 991 3.4 coupe of cabrio

PM

Update : gisteren een 997 targa gaan bekijken van 2010. Wat maakt dat dak vreemde geluiden. Kraken en piepen! Is vroeg mij af of dit normaal is. Een cabrio heeft dit ook een beetje maar ik vind het erger in een/die(?) targa. Iemand dezelfde bedenking en ervaring?

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.