997 CS2 06/06 58k km

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop 997 CS2 06/06 58k km

• Maker
    Discussie
  • 997 Carrera 2S Chrono in topconditie te koop, bj 06/2006 met slechts 58000 km op de teller, altijd door Porsche onderhouden, koetswerk, lak en velgen in onberispelijke staat, vraagprijs 39.000 € te onderhandelen (staat ook op autozone)

image_2013-10-25-3.jpg

image_2013-10-25-4.jpg

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 42)
    • Mooie wagen, proficiat ! Hopelijk aan de juiste prijs…. 😕

PB

Op Valentijnsdag afscheid nemen van je geliefde… :salut:

De Porsche wordt vandaag opgehaald…… toch een naar gevoel.

Akkoord Dirk, maar dit is de keuze die je moet maken voor jezelf. Er is een publiek voor klassiekers én voor nieuwere occasies.
            Zoals eerder gemeld heb ik onlangs een advertentie geplaatst op Autoscout, de reacties zijn veel talrijker dan voorheen met de Autozone ad, waarschijnlijk heeft het ook te maken met het nakende lente weer. Dus cross fingers aan iedereen die zijn P verkoopt.

De drempel voor aankoop van een schitterende Porsche wordt zo wel erg laag.

De inschrijvings en gebruikskosten daarentegen houden velen volgens mij tegen.

Voor dat budget koop je al een nette klassieker zonder bovengenoemde kosten , en die stijgen nog in waarde bij correcte verzorging en onderhoud :popcorn:

Scherpe prijs gezien de mooie staat en de geringe kilometers . :up:

Het is wel spijtig dat zulke mooie wagens gewoon niet verkocht geraken,en dan nog tip top in orde zijn;en dan die prijzen,ze blijven maar zakken!!!

Sorry mannen ik ben niet zo veel op het forum, de P staat inderdaad nog te koop. De prijs staat vermeld in deze post en was € 37,5k inclusief hoes, lader, olie,…
                    Er zij een paar mensen met interesse op dit forum, als er geen beslissing valt eind deze maand zet ik terug advertenties op het web.
                    Zoals mark986 heeft gepost zijn er geen verborgen addertjes en stroken de foto’s, documenten ed. naar waarheid, bedankt trouwens Mark voor je feedback en ja je Boxster ziet er ook gelikt uit.
                    image_2014-01-20.jpg

Prijs van de TS staat toch in de openingspost?

[quote=”Chiepe” post=156027]klop klop klop…
                        hm hmmmm…
                        Sorry dat ik je stoor maar kan je de prijs PM’men aub..?[/quote]

Staat die P. nergens anders te koop zodat je zelf kan contacteren ?

S2

TS is niet zoveel op het forum, dus even geduld denk ik 🙂

Laatste bezoek: 10 jan 2014

klop klop klop…
                            hm hmmmm…
                            Sorry dat ik je stoor maar kan je de prijs PM’men aub..?

S2

Fantastische kleur hé 😉

Je zou het zo zeggen hè 😉

Hebt gij iets met die kleur, Mark? 😀

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 42)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.