997 CS2 06/06 58k km

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop 997 CS2 06/06 58k km

• Maker
    Discussie
  • 997 Carrera 2S Chrono in topconditie te koop, bj 06/2006 met slechts 58000 km op de teller, altijd door Porsche onderhouden, koetswerk, lak en velgen in onberispelijke staat, vraagprijs 39.000 € te onderhandelen (staat ook op autozone)

image_2013-10-25-3.jpg

image_2013-10-25-4.jpg

12 reacties aan het bekijken - 31 tot 42 (van in totaal 42)
    • Geen reactie meer…..

Staat ie nog te koop? Vind em niet meer op autozone?

+1
          Helemaal juist.
          Vergeet ook andere websteks (zoals mobile.de, autoscout.be, Porscheforum NL, …) niet.

Hopelijk heb je het geld niet dringend nodig en dan wacht je af tot de juiste liefhebber voorbijkomt. Lijkt me een hele nette *porsche, maar daarom koop ik er zo geen, eerst is er nog een andere op mijn lijst en dat zal voor velen zo zijn. Er zitten hier (en bij PF NL) genoeg mensen die de marktprijs voor jouw wagen kennen en die je wel ongevraagd zullen laten weten of de prijs te hoog is ;o).

Intussen mag je er nog eens rustig mee rijden op vlakke baan en zal de toekomstige eigenaar je daarvoor zelfs dankbaar zijn.

Bedankt voor de mooie foto’s. Sukses en vaar wel (zoals in: “wir fahren auf die Autobahn”).

http://www.youtube.com/watch?v=68C-r9kSLNE

succes! Inderdaad niet te vlug panikeren, alles heeft zijn tijd nodig.(al ben ik zelf ook van de ongeduldige soort :engeltje: )
            Langs de andere kant, als je iedere week zoveel gaat zakken in prijs, mag je hem reserveren voor mij, binnen een maand of drie :mrgreen:

Zeer mooie wagen !
              Succes met de verkoop :up:

Succes met de verkoop .Ziet er trouwens een mooie wagen uit . :up:

Beetje geduld kerel, indien die niet rap weg moet afwachten!
                  Is momenteel niet echt het moment iets te verkopen….

Prijs is gezakt naar 37500 €

Hoi, er komt niets in de plaats. Ik heb nogal wat rugproblemen en P rijden op onze vlaamse hobbelwegen is hier geen goede therapie voor.

Foto is genomen in Kortenberg, volgens mij is deze radar van de luchtverkeersleiders

Succes met de verkoop , En wat komt er in de plaats ?

Eo opt eerste zicht op foto te zien in prima conditie, succes met de verkoop. Wat staat daar op de achtergrond, da’s een redelijk cool gebouw precies ?

12 reacties aan het bekijken - 31 tot 42 (van in totaal 42)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.