997 GT3 Gekocht

Home Forum Stel jezelf even voor ! 997 GT3 Gekocht

• Maker
    Discussie

• Anoniem

Gisteren een 997 GT3 gekocht .
      Het betreft een witte gt3 met 16000 km en de eerste maal ingeschreven febr 2008 .
      Ik zocht een wagen met weinig kms en zonder het clubsport pakket .
      Als compromis naar mijn vriendin toe mochten er geen kuipzetels inzitten .
      -enkele opties adaptieve sportzetels ,elektrisch verstelbaar,verwarmde zetels ,gt3 logo’s kopsteun als armsteun ,rode gordels ,zwarte velgen,xenon ,sport chrono pakket plus en nog enkele andere .

Ik heb lang getwijfeld tussen een 993 turbo en een 997 gt3 .Ik weet het zijn 2 verschillende auto’s ,maar 2 wagens waar ik een boon voor heb .
      Bij de proefrit was ik onmiddellijk verkocht ,fantastisch rijgedrag ,prachtige sound ,
      meer dan voldoende vermogen .
      Door plaatsgebrek komt mijn 964 jubileum te koop .

Nu nog wachten tot levering op 19/8 en dan foto’s plaatsen .

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 88)
      • ik ken het gevoel
        toch zot he die GT3 😀

Anoniem

Maak er maar snel werk van het is inderdaad verslavend .
          Een heel moeilijke discussie tussen Gt3 en Turbo (voor sommigen) .
          Van beiden geproefd en overstag gegaan voor puur Porsche rijden .
          Vandaag de GT3 nog niet gereden en ik mis het al .

Dju toch!

Als ik dat hier allemaal lees word het eens dringend tijd dat ik er ook werk van maak 😛

had hetzelfde voorbehoud maar zolang je er niet elke dag in de regen en de file mee naar je werk moet valt dat wit reuze mee … en zien ze je van ver komen mocht je met je GT3 nog niet voldoende opvallen 😈

Anoniem

Hier ben ik terug ,eindelijk nog eens uit mijn auto gekomen .Heel de dag getoerd met de wagen .Zaaaaalig .
                Mijn vader die nooit kan toegeven dat Power en sound en looks van een wagen iets teweeg kan brengen met een mens is volgens mij van gedacht veranderd .
                Voor het eerst een smile op zijn gezicht gezien toen hij met mijn wagen even door trok 😆 .
                Bruno als je wil spreken we eens af ,er zijn meerdere zaken die ik je wil vragen .
                Je vertelde eens over bandendruk ,ik denk met jouw ervaring in je wagen kan je voelen of mijn wagen en bandendruk correct zijn .
                Het moment dat je de contactsleutel omdraait dat is super .Dat geluid ,die looks ,persoonlijk stond ik steeds terughoudend tegen over wit maar nu vind ik het schitterend .
                Inderdaad de eerste maal vond ik de koppeling vrij zwaar maar nu vind ik het heel goed meevallen (mssch zijn mijn spieren al getraind in de voorbije dagen ).
                Heb nog niets gevonden dat ik minder vond aan de wagen ,tenzij vliegen en insecten die zich willen nestelen op mijn bumper en voorruit .

ik geloof dat Bart blijft rijden met zijn auto
                  zo stil 😉

metzgermotor mag makkelijk naast de luchtgekoelde staan
                    Het is ook een motor met karakter
                    Jammer dat ze ook deze motor niet meer gaan maken 😥

Bruno RS schrijft:

kleinekastenteufel schrijft:
                      [quote]Giedre kunt ter nog ebetje van klappen wej.

😉 😆 😈

Klappen kost geen geld 😉
                      En wanneer heb je gij een GT3?[/quote]

Bruno, hebben ze die ooit gemaakt luchtgekoeld ???

😀 😈 😀

funny schrijft:

Koekelare ,Oostkamp ,Hasselt ,Hulst ,Asper ,Aalst ,Lebbeke, enz ze zullen me daar binnekort wel eens horen en daarna zien passeren .

Brugge nie vergeten he. 😛 😛 😛

kleinekastenteufel schrijft:

Giedre kunt ter nog ebetje van klappen wej.

😉 😆 😈

Klappen kost geen geld 😉
                          En wanneer heb je gij een GT3?

Giedre kunt ter nog ebetje van klappen wej.

😉 😆 😈

Als je eens een dag meegaat met een GT3 dan heb je het vlaggen
                              Ik weet er al enkele die met mij zijn mee geweest dat ze ‘s avonds aan hun computer zaten te kijken naar de GT3s

Wat lees ik hier nu weer? Verdikke sommigen gaan toch echt snel. Ik weet nog dat je over de cayenne bezig was en nu een GT3 erbij. Proficiat 😉 En nog steeds heeft niemand mij kunnen overtuigen om het GT3 virus te krijgen. Misschien een hint 😆

Hey Bart tis genen Diesel he
                                  tot 5000tpm hahaha dan begint de fun pas
                                  Warm rijden en dan naar de 7000+ tpm mmmm me like
                                  Het is niet om te lachen hoor maar de motor kan daar tegen en die is zo gelijkmatig dat dan echt plezant wordt boven de 5000tpm maar wel niet bruusk met de gas in de bocht anders kun je een keer verschieten

SidewindR schrijft:

Fantastisch!! I love GT3’s!!! 🙂

ik ook 😀

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 88)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.