997 GT3 Gekocht

Home Forum Stel jezelf even voor ! 997 GT3 Gekocht

• Maker
    Discussie

• Anoniem

Gisteren een 997 GT3 gekocht .
      Het betreft een witte gt3 met 16000 km en de eerste maal ingeschreven febr 2008 .
      Ik zocht een wagen met weinig kms en zonder het clubsport pakket .
      Als compromis naar mijn vriendin toe mochten er geen kuipzetels inzitten .
      -enkele opties adaptieve sportzetels ,elektrisch verstelbaar,verwarmde zetels ,gt3 logo’s kopsteun als armsteun ,rode gordels ,zwarte velgen,xenon ,sport chrono pakket plus en nog enkele andere .

Ik heb lang getwijfeld tussen een 993 turbo en een 997 gt3 .Ik weet het zijn 2 verschillende auto’s ,maar 2 wagens waar ik een boon voor heb .
      Bij de proefrit was ik onmiddellijk verkocht ,fantastisch rijgedrag ,prachtige sound ,
      meer dan voldoende vermogen .
      Door plaatsgebrek komt mijn 964 jubileum te koop .

Nu nog wachten tot levering op 19/8 en dan foto’s plaatsen .

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 88)
      • Fantastisch!! I love GT3’s!!! 🙂

Als je in de buurt bent wil ik hem toch graag even zien,en even met je meerijden
          Moet echt super zijn 😆 😥 😉

schitterend, geniet er van !
            we horen je wel in Hasselt aankomen…

Anoniem

Eindelijk Thuis ,Wat een dag en welke emoties .Had spijtig genoeg een verplicht etentje deze avond ,heb me er snel van afgemaakt ,anders was ik nog aan het toeren .

Waar zal ik beginnen ?Ik had de wagen nu al een paar maal in het echt gezien en op foto ,maar toen ik aan kwam stond ik toch aan de grond genageld .Gaat dit nu mijn auto worden ????? 😆
              De zwarte velgen zaten erop en beslist om ze erop te laten .
              In het naar huis rijden eerst de auto warm laten komen daarna enkele malen doorgegaan tot 4500 a 5000 toeren ,Fenomenaal .Deze auto trekt en blijft trekken .
              Zelf aan lage toeren eens aan 1500 toeren in 3, geduwd op de gas en de wagen ging vlot weg door zijn mooie koppel .
              Spijtig genoeg kan ik het niet laten maar de sportknop staat steeds aan ,is verslavend .
              Eigenlijk maar heel kort kunnen genieten (40 km )want had nog enkele professionele afspraken af te werken .
              Maar zal binnenkort toch genoeg tijd krijgen om volop te genieten .
              Koekelare ,Oostkamp ,Hasselt ,Hulst ,Asper ,Aalst ,Lebbeke, enz ze zullen me daar binnekort wel eens horen en daarna zien passeren .
              Iedereen bedankt voor de leuke en positieve reacties .

en het blijft stil, die zit nog stil te genieten in zijn GT3 😀

Wim

En al thuis en bijgekomen.

Of zal die nog aan het toeren zijn. 8)

Proficiat Bart!!! Prachtige GT3 8)
                    Tot snel!

Ik denk dat iedereen vol spanning meeleeft met Bart.

Veel plezier vandaag, je zal jammer genoeg vandaag toch een paar keer moeten stoppen en uitstappen uit de GT3…om te tanken 😀

Enjoy

Klopt JP en ‘s morgens is het met de AMG en die kan ook zijn keelgat openzetten maar ik hou het rustig om toch niet gans Koekelare op zijn kop te zetten
                        Ik ben benieuwd wanneer ik de GT3 zal spotten

Anoniem

Klopt, Bruno staat op als wij gaan slapen 😯 Zal ws wel met wat minder gebrul zijn 😀

Anoniem

Slapen ga ik nog niet doen ?foto’s kijken van gt3’s wel .
                            Als ik nog tijd heb kom ik eens voorbij .
                            Als ik nog enkele uren wakker blijf dan zal Bruno ook wel al opstaan en kan ik in zijn GT3 Rs een rit maken en de Westhoek en omstreken wakker brullen met de sound van zijn wagen.

Anoniem

+1 Luc, velgen staan zeer goed!
                              Die gasten spreken hier allemaal van gaan slapen? Gewoon stoelke pakken en aan die garage z’n poort gaan zitten, da zou ik doen 8)
                              Of beter, Jokke vlo, White 911 en zeker Bruno RS opbellen om wat uitleg hoe met zo’n dingk overweg te kunnen, slapen ze ook niet ben je niet alleen 😈
                              Tip, mocht je morgennamiddag nie weten waar naartoe, ik ben vanaf 14h00 op de zaak Bart 😉

Persoonlijk zou ik die velgen gewoon in het zwart laten, vindt dit gewoon de max met de witte GT3. 8) 8) 8)

succes morgen, enne voorzichtig he 😉

hier funny iets om goed van te slapen vannacht :

[video]http://www.youtube.com/watch?v=_CK94zCXsKI&feature=related[/video]

en

[video]http://www.youtube.com/watch?v=XyOVqaJzyMI[/video]

… sorry kon het niet laten 😈 succes morgen en een veilige kennismaking met de aanwinst gewenst 😉

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 88)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.