997 GT3 Gekocht

Home Forum Stel jezelf even voor ! 997 GT3 Gekocht

• Maker
    Discussie

• Anoniem

Gisteren een 997 GT3 gekocht .
      Het betreft een witte gt3 met 16000 km en de eerste maal ingeschreven febr 2008 .
      Ik zocht een wagen met weinig kms en zonder het clubsport pakket .
      Als compromis naar mijn vriendin toe mochten er geen kuipzetels inzitten .
      -enkele opties adaptieve sportzetels ,elektrisch verstelbaar,verwarmde zetels ,gt3 logo’s kopsteun als armsteun ,rode gordels ,zwarte velgen,xenon ,sport chrono pakket plus en nog enkele andere .

Ik heb lang getwijfeld tussen een 993 turbo en een 997 gt3 .Ik weet het zijn 2 verschillende auto’s ,maar 2 wagens waar ik een boon voor heb .
      Bij de proefrit was ik onmiddellijk verkocht ,fantastisch rijgedrag ,prachtige sound ,
      meer dan voldoende vermogen .
      Door plaatsgebrek komt mijn 964 jubileum te koop .

Nu nog wachten tot levering op 19/8 en dan foto’s plaatsen .

13 reacties aan het bekijken - 76 tot 88 (van in totaal 88)
    • Anoniem

@Luc ,dat is hem .Maar de zwarte velgen gaan er af .Komen opnieuw grijze velgen op.
        Getwijfeld ,zwart of grijs .Grijs is iets neutraler .En op mijn leeftijd wordt men iets braver
        😉 .

@Funny, is da die GT3 met zwarte velgen die hier in mijne straat (Torhoutsesteenweg)op 1 KM van mijne thuis te koop stond ❓ ❓ ❓

Hey Bart
            Het verschil tja waar zullen we beginnen
            Kan het zijn dat de uwe een mk1 is,
            Het spoor voor en achter is breder bij mij
            Versnellingen zijn korter en de koppeling is een lichtgewicht voor mij maar de koppelingspedaal is zwaarder
            De vering is anders bij de mk2 en de tractiekontrole is anders en ik heb 2 standen
            patten voor de motor is anders en de mijne kunnen zichzelf vast zetten
            Jij hebt 415pk of 430pk en ik 450 pk
            De mk2 heeft betere spoilers en meer downforce
            En er zijn nog verschillen hoor maar het grootste verschil is de piloot
            De auto mag nog zo goed zijn , het ligt aan de piloot
            Je hebt hier jokke vlo met een rs mk1 en die rijdt ons allemaal naar huis gewoon door zijn talent
            Als ik je 1 raad mag geven,volg eens een cursus en voel hoe de auto reageert
            Je moet met een gt3 anders gas geven en zeer geleidelijk en dat heb ik en een andere gt3 rijder al ondervonden
            Voor banden op de weg is het beter corsa’s te nemen of pilot sport
            Je gaat eigenlijk super content zijn van je wagen maar we moeten maar eens afspreken want we wonen eigenlijk niet zover van elkaar

Wim

Je foto’s up-loaden in b.v http://www.mijnalbum.nl en daarna album bekijken, daarna op de foto van je keuze gaan staan, rechter muis knop indrukken en afbeeldingslocatie kopiëren, en hier plaatsen tussen

Anoniem

Bedankt allemaal , inderdaad is een fantastische wagen .

Ja die man met zijn ferrari kon er niet met lachen dat ik hem voor was bij de aankoop .
                Hij moet niet wanhopen want in zijn garage staat een Ferrari 458,f40 ,enzo ,scudera ,audi RS5 .Ken je hem JP ?Is een Bruggeling

Ja soms kan het snel gaan in het leven ,heb toch wel enige tijd getwijfeld voor een turbo of een Gt3 .Als het een turbo was geweest was het een 993 Turbo .

Perssonlijk vind ik de beleving van Puur Porsche rijden nog intenser in een GT3 .

Bruno denk je dat er een groot verschil is tussen een gt3 en een gt3rs van jou ?

@rufie
                ,je zal hem snel genoeg zien denk ik ,27?
                Jorgen Hasselt en omstreken komen we binnenkort onveilig maken .

Kan iemand me vertellen hoe foto’s plaatsen aub ?
                Ik weet het Wim ,je hebt dit al meerdere malen gepost hoe te doen .Maar mijn zoekmachine werkt niet
                :wink:.

Proficiat Funny !

Fotokes ❓ 8)

Proficiat Bart! geniet er van, en vele leuke kilometers gewenst.

Proficiat Funny ! Wil ik wel eens zien binnenkort.

Groeten,
                      Rufie.

Wim

Proficiat Bart, en dat is snel gegaan. 8)

En nu genieten hè, want is een fantastische machine.

Proficiat Bart ,we zijn benieuwd wat het geworden is .Veel plezier gewenst met de nieuwe aanwinst .

Proficiat Bart
                            Hoe langer je er mee rijdt hoe plezanter het wordt
                            Plezier ermee

Anoniem

Allè gij een GT3 gekocht, waarom weet ik daar niks van? 😆 😆
                              Is echt om mij hier helemaal zot te maken zeker?
                              19/8, begin van mijn verlof dus ben klaar voor een toerke of ga morgen daar toch eens stoppen ipv voorbij te rijden en er een hoger bod doen 😈
                              (Kan ik ook ondertussen die brave man met zijne Ferrari troosten :wink:)

Nog eens proficiat, Bella Macchina!

Proficiat Bart,
                                veel veilige km’s toegewenst !
                                Kom hem na de 19de maar eens laten zien in Hasselt
                                Jorgen

13 reacties aan het bekijken - 76 tot 88 (van in totaal 88)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.