997 GT3 Mk1: Kleppen in uitlaat sluiten niet meer

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 997 997 GT3 Mk1: Kleppen in uitlaat sluiten niet meer

• Maker
    Discussie
  • Misschien dat iemand hier me kan helpen.
    Toen ik vrijdag even met de GT3 doortrok gingen zoals steeds de kleppen open in de uitlaat. Ik stond in sport mode (bijna steeds :engeltje: )
    Bij het binnenrijden van de garage 1 km verder, zette ik de sportmode uit (er staan veel paarden en al zwaar onder mijn voeten gekregen) en er is geen verschil meer te horen. De kleppen blijven dus open.
    Weet er soms iemand wat er aan de hand kan zijn?

Hier probeerde ik meer te weten te komen:
    http://sharkwerks.com/porsche/technical-articles/167-997-gt3-laguna-seca-db-sound-buster-modification-beat-the-db-limit-at-laguna.html
    Bij mij lijkt alles in orde.
    In het zekeringsboekje zie ik ook niet onmiddellijk een zekering hieraan verbonden…

De buren danken jullie voor de hulp alvast. 😆

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
    • Zoals Jokke: darmpje los.
      Klepjes durven blijven hangen een klein tikje en komt goed. Ook al voorgehad.
      Bij stilstand staan die trouwens altijd open.
      Test eens manueel openen en sluiten via vaciumdarmpje.
      Hebben normaal geen apparte zekering.

😀 hopen dat het snel opgelost geraakt, of die buren zouden ook wel eens hun klep kunnen openzetten… :mrgreen:

Links onderaan darmpje dat de druk regelt om ze te openen en sluiten losgekomen? Kijk eens goed?

Als het een mooie buurvrouw is mag ze me komen bedanken.

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.