997 GT3 MK1 te koop

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop 997 GT3 MK1 te koop

• Maker
    Discussie

• De Sutter Joeri
    Deelnemer

Ongevalvrije GT3 te koop met 88000 km op de teller.
      De auto heeft het sportchronopakket, 18 standen sportzetels in alcantara,airco, gps,carbon afwerking,rode gordels,xenonlichten…
      Ook werd de auto volledig verbeterd door Powercars, vering werd aangepast, lichter vliegwiel, betere ambriage, een super uitlaatsysteem die je een prachtige sound heeft. Kortom een buitenkans om een handgeschakelde GT3 op te kop te tikken. Er is ook een veiligheidskooi beschikbaar die werd gedemonteerd, maar eenvoudig terug te plaatsen is.
      Uitstekende investering zowel financieel als qua rijplezier.
      Dit is een wagen in topconditie.
      De auto werd niet op circuit gebruikt maar dagdagelijks door mijn vrouw om naar haar werk te gaan, shoppen of om samen een weekenduitstap te maken.
      Met pijn in het hart doen we deze wagen weg wegens aanschaf firmawagen
      Ik heb nu fotos van op autoscout gebruikt omdat onze wagen vaak gespot is. Maar ik kan steeds zelf fotos maken
      Voor ik het vergeet ik vraag 105.000€ wat voor deze uitzonderlijke wagen een correcte prijs is

Attachments:
      • IMG_0276.JPG
      • IMG_0280.JPG
      • IMG_0278.JPG
    15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 27)
      • Dank u, maar toch een dubbel gevoel hoor !
        Ik weet dat ik de wagen veel te goedkoop wegdoe, maar de andere komt binnenkort aan dus ….
        Iedereen op dit prachtige forum bedankt, het is hier fijn vertoeven.
        Ik vergeet de samenkomst in oostende nooit toen we een terminaal zieke man z’n laatste wens konden vervullen.
        Het was intriest maar toch ook mooi, ik vergeet het nooit.
        Dus ik moet dan niet zagen om wat geld he, dat is bijzaak

hoop voor je dat de koper zijn woord nakomt , alvast proficiat :applaus:

Proficiat :applaus:

Wagen is verkocht, hopelijk nu wel eentje met geld

[quote=”FCBloveschampagne” post=252645]
                Ook al voor export aanbod gehad maar die wou doodleuk uit dat bedrag btw halen.[/quote]

Ook al voorgehad.
                Bij mij kwam het pas ter sprake als er moest betaald worden :puke:

M’n nieuwe wagen heeft maand vertraging dus nog even tijd om de GT3 te verkopen. Heb al een massa gezever gehad en belangstellenden, maar ofwel moeten ze hun wagen eerst verkopen, of hun budget is te klein.
                  Ook al voor export aanbod gehad maar die wou doodleuk uit dat bedrag btw halen.

Een stand van zaken , als iemand mij 75000€ aanbied mag hij weg

Zielige reactie

Bij ons noemen ze dit leuren.
                      :wtf:

Zaterdag heb ik afspraak met een koper voor een bedrag onder de 80.000 mocht er nog iemand belanstelling hebben laat het weten
                        Is echt in prefecte staat

Das

Slechte tijden

Ik zet de porsche nu op 81900€ voor nog een weekje of zo. Daarna stop ik het, of hij is verkocht of ik plaats die ergens veilig en droog aan de kant

En toch is het zo, erg weinig verkoop in GT3 momenteel, kijk maar eens naar de prijs van 991 GT3RS
                              M’n zus raakte haar panamera hybride met 28.000 km niet kwijt, was prachtige fulloption, maar verkocht onder de 70.000

Bizar dat in een jaar tijd de waarde zou gedaald zijn met 40 000 €… (!?)
                                Vermoedelijk vorig jaar dan toch geen geloofwaardig bod geweigerd?

Misschien vorig jaar bod van 125 000 € dan toch niet geweigerd…

84900 € kreeg bod van 80.000 tijdje terug maar deze wagen is dermate goed dat ik die dan misschien veter aan de kant zet voor later

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 27)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.