997 GT3 te koop

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop 997 GT3 te koop

• Maker
    Discussie
  • Het is zover mijn witte Porsche 997 GT3 komt te koop .
    De wagen is van februari 2008 ,heeft geen circuit gezien en zal max 30000 km hebben .
    Reden van verkoop is aankoop nieuw model Porsche ,een aanbod en model dat ik niet kan weerstaan .
    De wagen heeft in juli dit jaar nog een groot onderhoud gekregen .
    Perfecte wagen die in top conditie staat .
    Vraagprijs 79911 euro .
    Foto’s hier .

Funny

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 62)
    • Ja… ik ben ook wel eens benieuwd … ❓ ❓ ❓

Hey Funny ,

Hoe zit het met de interesse voor de GT3

Terwijl op goede weg zijn, de mythe waarmee het allemaal begon, een Ligier.

ligier-js4-01.jpg

ne passat 😈 😈

Het wordt nu nog erger ,een Polo 😥 😥 😥 .
              Wat zal het straks worden een Aixam ❓ ❓

[quote=”Funny” post=108895]Mannen het gaat hier over een deftige auto he ,PORSCHE Gt3 ❗ ❗ ❗ .
                Gelieve deze topic niet te vervuilen met Bmw-rommel en zelf een topic aan te maken . 😉 😉 😉 ;)[/quote]

😳 😳 😳 Sorry Bart.
                De BWM hier aanbieden durf ik niet :happy:
                Mijn madam wil nu weer liever niet dat ik hem verkoop, ga je teveel spijt van krijgen zegt ze.
                verkoop mijn Poloke maar zegt ze nu :relaxman:

Sorry Pa … :engeltje:

Mannen het gaat hier over een deftige auto he ,PORSCHE Gt3 ❗ ❗ ❗ .
                    Gelieve deze topic niet te vervuilen met Bmw-rommel en zelf een topic aan te maken . 😉 😉 😉 😉

hoeveel meer? km stand?

Ik wil inderdaad liefst nog iets meer.

‘t Moet liefst nen break zijn en max rond de 2000 Euro 🙂
                          Ik denk niet dat we gaan overeen komen zeker? 😉

Mijn 2006 BMW 335d coupe is te koop, interesse ❓ 😀
                            Porsche prestaties 350 pk en 700 Nm koppel aan 8 liter diesel :first:
                            Staat nog niet op internet.

Om zot te komen!
                              En dan hoor je hier de verhalen over 996 4S’en in Frankrijk die voor rond de 40.000 Euro verkocht worden.
                              Ik durf het bijna niet zeggen maar met de laatste ontwikkelingen bij mij op werkgebied had mijn werkpaard die ik zocht ook een diesel mogen zijn… Ik werd slecht toen ik las dat je jouw BMW verkocht had 🙁

ik hou ook mijn hart vast welke biedingen er gaan komen, uitgaande van mijn eigen recente ervaringen met drie verkoopssites voor de Turbo! 😐 Op den duur was dat gezever mij zo beu, dat je dan inderdaad genoegen neemt met minder, op voorwaarde dat je er inderdaad maar minder moeite moet voor doen (keuring en dergelijke) Heb zo ook vorige week uiteindelijk in een bui van ‘kust ze allemaal’ de BMW en ook de moto (Fireblade met amper 14000 km!)aan een opkoper verkocht, voor belachelijk lage prijzen, maar ook met zo iets van ‘het is mij beu, ik doe er verder geen moeite meer voor’… Maar om u een indicatie te geven: voor de ’02 525 d Touring in een zeer mooie staat, met 19 inch M5 velgen met nieuwe banden (!) op, en met 4000 euro facturen aan onderhoud en vervangingen van dit jaar allen al, heb ik nog 1500 euro gekregen… James, may I have my Valium please…

Prachtige GT3 met een zeer mooie personal touch!

Jammer dat hij weggaat maar toch succes met de verkoop, en aangezien er toch terug een P in de plaats komt blijft het leuk hé 😀

Succes op autoscoot (gaande van berichten met een raar nr ‘is your car still for sale…’ tot bellen dat ze hem komen halen voor 20.000€ minder zonder keuring, direct handje contantje lol :relaxman:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 62)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.