997 GT3 te koop

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop 997 GT3 te koop

• Maker
    Discussie
  • Het is zover mijn witte Porsche 997 GT3 komt te koop .
    De wagen is van februari 2008 ,heeft geen circuit gezien en zal max 30000 km hebben .
    Reden van verkoop is aankoop nieuw model Porsche ,een aanbod en model dat ik niet kan weerstaan .
    De wagen heeft in juli dit jaar nog een groot onderhoud gekregen .
    Perfecte wagen die in top conditie staat .
    Vraagprijs 79911 euro .
    Foto’s hier .

Funny

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 62)
    • Daarstraks de GT3 zien staan op autoscout.
      Blijft een prachtige Bolide :respect2: :respect2:

Miljaar… heb hier tijdens mijn paar weken verlof eea gemist blijkbaar.

Hoop dat je snel een goede huisvader vind voor de GT3, en ben benieuwd naar de vervanger :driver:

Knappe wagen, man!

[quote=”porsche4ever” post=108225]ik verdubbel het bod: 10 euro!!!
          eenmaal…..
          andermaal…. En nog NIET verkocht ❗
          :lol:[/quote]

Alles jullie het verdubbelen nog een X-aantal malen herhalen komen we er wel . 😉

ik verdubbel het bod: 10 euro!!!
            eenmaal…..
            andermaal….
            😆

5 euro om er een foto van te nemen vind ik wel correct . 😉

[quote=”Funny” post=108193]Bedankt voor alle reacties ,een van de volgende dagen plaats ik de Gt3 op autoscout en mobile.de .
                Eens benieuwd wat men mij wil bieden . ;)[/quote]

Ik geef u 5€ :happy:

Bedankt voor alle reacties ,een van de volgende dagen plaats ik de Gt3 op autoscout en mobile.de .
                  Eens benieuwd wat men mij wil bieden . 😉

prachtige porsche enkel jammer dat mijn Portefeuille met ajuinen leder is gemaakt 😥

wordt dit je nieuwe in de kleur die jij graag ziet?

funnyporsche.jpg

:happy:

Alé Bart, wat lees ik hier nu?
                      We gaan het er volgende weel wel over hebben 😉

wrappen is goed en wel , maar als je echt een orgineel item wilt is dit maar opgeplakte nest ! ruzie :drink:

Miljaarde , ben er nog ni goe van …

alvast 1 dikke P-(roficiat)

ik heb een donkerbruin vermoeden welk aanbod het misschien is… Of is het Macademiabruin? :mrgreen:
                            Spijtig voor je witte, wat een prachtbak is het. Tjaja, mocht ik het geld hebben… ik zou het wel weten, zoals zo velen hier onder ons zeker… 😐

de striping maakt de wagen echt af, al blijft dit natuurlijk persoonlijk. Hopelijk blijft de wagen in ons midden dat we de wagen op de ritten nog kunnen tegenkomen.

Ola Bart, da’s snel dat je GT3 terug weg gaat.
                                Ik ben héél erg benieuwd wat er in de plaats komt!! :applaus:

Wie die striping eraf doet heeft *geen* smaak. Zo iemand zal eerder een Ferrari kopen 😉

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 62)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.