997 GT3RS Carrerawhite

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s 997 GT3RS Carrerawhite

• Maker
    Discussie
  • Nog een groentje op de site hier 😳
    Zal al beginnen met mijn Porsche voor te stellen.
    997 GT3RS

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 30)
  • WB

Suuuper….prachtige wagen heb je daar!!!!!! 😯

In het wit zijn ze volgens mij het mooiste

[quote=”knoet”:1ww4es65]2 weken geleden even erachter gereden met de mercedes… prachtige wagen , helemaal men gedacht 😆 8) [/quote]

Dat was toen Bob van hier kwam denk ik 😆

Heb hem paar weken geleden in het echt mogen aanschouwen, VET, meer kan ik nie zeggen.

Passeert nog maar eens als hij is ingereden eh Bob 😆 😆 😆

[quote=”beltar”:2f4hh368]Het is en blijft een meesterwerk!
            ik vraag me af hoe ze een 998 nog mooier kunnen maken… Ik zou niet graag op de designafdeling van porsche werken nu…[/quote]

mooier zal idd moeilijk worden maar even mooi zou toch ook al leuk zijn hé 😯 8)

dikke ride

grtz Geert 😉

Het is en blijft een meesterwerk!
              ik vraag me af hoe ze een 998 nog mooier kunnen maken… Ik zou niet graag op de designafdeling van porsche werken nu…

Thanks voor de reacties 😀
                Hij zal zeker niet ontbreken op één van de ritten of treffen.

Knoet, had je niet gezien, in’t vervolg spring je maar eens binnen of kom je maar naar de ring 😳

jammer dat dit niet on onze garage staat ❗ 😆
                  Wat een prachtbak 8) 😀

2 weken geleden even erachter gereden met de mercedes… prachtige wagen , helemaal men gedacht 😆 8)

Wat een beest. Zaaalig mooi.

magnifique , heb er zo een zien draaien in abbeville verleden jaar super wagen super sound en wit grote mode voor het ogenblik 8)

Very nice car ! 8)

Zeeeeeeeeeer mooi speeltje is dat ,Hopelijk mogen we hem eens op een rit of zo aanschouwen.Welkom. 😆

Hallo Speedy,laat je me nog iets weten als uw Porsche klaar is om naar Europipe te doen om hem een aggressiever geluidje te geven…

WELKOM!!!

Zaaaaalige Porsche heb je daar, een witte GT3RS! 😯

Van welke streek ben je ergens? Hopelijk mogen we je bolide eens bewonderen tijdens een van de vele Porscheritten 😉

Groetjes,

SidewindR.

Leuke porsche! Zo hebben we er hier nog geen als me niet vergis… [size=75:2r2dr4si](tenzij Paul er al eentje gekocht heeft)[/size]

Welkom hierzo!

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 30)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.