Home › Forum › Porscheforum Technisch › Watergekoelde Porsches › 997 › 997 gts
- Dit onderwerp bevat 60 reacties, 13 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren, 9 maanden geleden door
nikolas.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Ja hoor, heel wat zelfs! Maar gene p, centjes zitten momenteel allemaal in immo ipv p…. Jammer maar helaas zal het niet voor direct zijn. Al zijn dit wel betere investeringen natuurlijk. Nu “eventjes” terug wat sparen en tegen dan zijn de 991 misschien een heel stuk beter in prijs? :driver:
@Porsche4ever: En is er al iets gekocht :driver: :driver: :driver:
http://nl.kapaza.be/limburg/porsche-carrera-911-997-gts-2011-25500km-73825988.htm
Met zeer mooie schade om te maken ❓[quote=”porsche4ever” post=131095]weekend van 25mei zijn het porsche approved days in ingelmunster. Ik ga daar eens mijn licht opsteken en misschien een testrit proberen te versieren met de nieuwe 991.[/quote]
Testrit met 991 hihi .. dan kan ik nu de toekomst al voorspellen .. verliefd geworden en gekocht 🙂
Have fun !
weekend van 25mei zijn het porsche approved days in ingelmunster. Ik ga daar eens mijn licht opsteken en misschien een testrit proberen te versieren met de nieuwe 991.
Als uw budget 80-90.000 EUR is koop dan toch gewoon een 991 ! Voor dat budget heb je misschien zelfs een nieuwe ipv een tweedehands als je geen extra opties neemt. En veel opties heeft zo’n fantastische wagen toch niet nodig ?!
991 C2 is minder co2, minder BIV, minder rijtaks, minder verbruik, nieuwere technologie, en je rijdt nog 6 jaar met het “huidige model” …naar die handelaar en dito wagens heb ik ook al tevergeefs proberen te mailen en bellen….tot op heden geen reactie
[quote=”RS” post=131050]Geen sport chrono = NIET kopen!!!!!!!![/quote]
Weet ik, maar op een gegeven momment moet een mens zich toch afvragen hoeveel die optie dan al of niet waard is. Neem nu het vorig zoekertje van autowelt, prijs daar is toch z’on 10k minder dan een model met die optie.
Al heb ik nog niets vernomen na mijn mailtje naar die mens. Daarnet ook een proberen te bellen, maar alle drie nummers die op de site staan gaat direct de voicemail af… (meerdere malen geprobeerd) Heb er al een raar gevoel bij, zal ook wel niets worden.Weet ik Luc, maar de taksen zijn dan ook weer navenant. De staat heeft al genoeg gekregen van mn vorige… :ass:
Al eens gekeken naar ne 997 TT, zijn ook tegenwoordig goe van prijs :driver: :driver: :driver:
tiens, en ik kom nu van diezelfde handelaar zo goed als dezelfde wagen tegen aan 10meer: http://suchen.mobile.de/auto-inserat/porsche-997-carrera-s-coupe-eupen/165089061.html?lang=en&pageNumber=1&__lp=23&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=20100&makeModelVariant1.modelId=17&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minFirstRegistrationDate=2010-01-01&negativeFeatures=EXPORT
dan toch nog eens gekeken naar de 997s, en kwam die tegen: http://home.mobile.de/EUREGIOMOBILE#des_162942800
07/2010, dus na facelift met maar 11000km, voor 42500? ❓ Dan spreken natuurlijk maar over de helft van bovenstaand budget. Lijkt mij toch echt niet veel. Iemand ervaring met die handelaar?
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.