Home › Forum › Porscheforum Technisch › Watergekoelde Porsches › 997 › 997 gts
- Dit onderwerp bevat 60 reacties, 13 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren, 8 maanden geleden door
nikolas.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
gaan voor een 997S met pdk,zijn nu betaalbaar of de GTS die altijd wat zijn waarde zal behouden :driver:
deze middag dan eindelijk eens iemand aan de lijn gekregen van porsche knokke, waar die 991 aan 89 stond Ja, meneer hij is net verkocht 😈
En ik die dacht dat crisis was en dat de verkoop niet goed ging 😯 Laatste 2 weken al 4keer zo gevaren, net verkocht meneer. :bounce:Apart kleurke… Op sommige foto’s knap, op andere weer minder. 😕
[quote=”Daarbij, alleen al bij de inschrijving steek je al direct een paar 1000 Euro in uw zakken. Zo’n 997 duwt wat buiten hoor ivm ne 991 :?[/quote]
Dat is inderdaad ook een serieus voordeel. Bijna nt te geloven hoe “weinig” de taksen zijn.
Redelijk basic ja, maar otoh heeft hij alles wat hij moet hebben, sportuitlaat kan je bij Carnewal laten fixen 😉
Ik zou het “tekort” aan opties er zonder problemen bij nemen alleen al om die kleur te kunnen hebben, icm die zwarte velgen vind ik ‘m echt *AF* en … 😳 … ik zie liever de ovalen eindstukken van een gewone uitlaat ipv de dubbele ronde van de sportuitlaat.Maar ja, nen ottomatik hé… 😕
Hij staat er nog steeds: Click[/quote]
Zal wel niet het gemakkelijkste kleur zijn om te verkopen, al ziet hij er in combinatie met die zwarte velgen niet mis uit. Maar is wel een redelijk basismodel lijkt mij, aan de optielijst/nieuwprijs te zien.
Ne Ferrero?? :wtf: Niet vloeken hé?? ruzie 😉
Die PK’s, da’s goed als je regelmatig op circuit gaat snaren, en dan nog, dan mag er daar al niet teveel rondrijden of je kan ook niet mee. Als dat is om gewoon hier een beetje mee rond te bollen…
Ik heb mijn 4S nooit als een mank paard aangevoeld en die had “maar” 320 PK.
Daarbij, alleen al bij de inschrijving steek je al direct een paar 1000 Euro in uw zakken. Zo’n 997 duwt wat buiten hoor ivm ne 991 😕inderdaad mush, dat probeerde ik daarnet te verwoorden, op de cijfers alleen kan je niet echt oordelen. Dan stopte ik beter aan de overkant van carrera moters deze morgen.(fer..ri)Om ons forum niet te vervuilen 😀
Ik zeg 991 8)
Die PK’s… de meeste zijn aan elkaar gewaagd, ietsje sneller schakelen, ietsje sneller reageren op een groen wordend licht en iedereen kan iedereen volgen, and then again: what do you care? Of je nu in 4,8 seconden op 100 km/u zit of op 4,6?Hij staat er nog steeds: Click
@rs, ik had dat filmpje ook al tegengekomen in mijn zoektocht! :driver:
@luc: gt3 is voor mij geen optie(zie bovenstaande uitleg)
Zie inderdaad wel dat puur aan de cijfers 0-100, de gewone 991 350pk niet moet onderdoen tegenover de 997s 385pk, zelfs met de pdk is de 991 net nog iets sneller. Maar ik heb het dan over vering, wegligging, bochten aansnijden, sportieviteit.
Of ik moet nog wat wachten tot de 991s in die prijsklasse komt, maar mij kennende heb ik zoveel geen geduld meer.Zeer aan elkaar gewaagd, tot 200 dan… 😈 GT3 RS 4.0 :first:
Denk dat ne 991 met sportchrono toch al behoorlijk vooruit gaat zulle Nicolas, toch als ge hier in Belgie beetje rondrijdt en geen circuit gaat opzoeken om ne 997 gt3rs ofzo te willen bijhouden. Heb zelf ondervonden dat ik met de 964 op de West-oost rit toch gemakkelijk mee kon met moderner spul (sammy zelf met ne TurboS :up: :up: :up: ), hoewel hij toch behoorlijk minder power heeft dan mijn 997 4s. :driver: :driver: :driver:
In die prijsklasse vind je ook al veel 997 GT3’en. :respect2: :respect2: :respect2:
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.