997 gts

• Maker
    Discussie

• nikolas
    Deelnemer

Iemand ervaringen of voor/nadelen van de 997 gts?
      Behalve dat hij de laatste 997 is, en van vermogen tussen de s en de gt3 zit vind ik er niet zo heel veel info over.
      Nog nooit eentje in het echt gezien ook, er zijn er waarschijnlijk niet veel gemaakt?

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 60)
      • ik had er op het net al gezien voor eind de 70, begin 80, dat was dan ook mn “richtprijs”, maar 110 is natuurlijk al een heel ander verhaal. Al had die coupe(was van de baas zelf) in latem nog maar 2000km natuurlijk. Hij was misschien nog niet in derde vitesse geraakt…. 😉
        Die man van de garage in latem zei dat er niet veel gemaakt zijn en dat zij er zelf maar 3 verkocht hebben van die modellen.
        Maar met z’on prijssetting vrees ik dat het toch “maar” een s zal worden, voor mij persoonlijk. Of dan toch de nieuwe 991? Porsche knokke heeft er eentje staan voor 89.000, wel geen s, maar wel met mooie opties vind ik.(waaronder het sportchrono plus pakket) Heb wel al vorige week gebelt en gemaild om foto’s, maar die zijn nog niet te vinden, zal eens naar daar mtn rijden. Enige twijfel bij mij over dit model: zal ik de wagen niet te snel beu zijn en meer power willen ❓

Heb er deze morgen eens langs geweest, zijn beide verkocht normaal. Coupe voor 108 en cabrio voor 112!

[quote=”mark986″ post=130583]jamaar Luc, en uwe 4s is al zo skoon 😀 *luv[/quote]

:respect2: :respect2: :respect2:

Maar die GTS is toch nog iets anders zulle *luv *luv *luv

S2

[quote=”porsche4ever” post=130644][quote=”S2″ post=130601]Bij Carrera Motors staan er in de Showroom zowel een Cabrio als een Coupé GTS. Heeeeeel knap, vooral de Cabrio!

(Weet niet of het nieuwe zijn of directiewagens. )[/quote]
              Staat niet op hun site, was het lang geleden? Of het zijn nieuw binnengekomen dat je daar gezien had?[/quote]

Is van vorige week geleden toen ik mijn Cabrio in ontvangst nam, dus zeker niet lang geleden. Ze staan mooi zij aan zij met hun 991 broertjes.

Zijn als ik me niet vergis wel Carrera 4 GTS’en (zowel de Cabrio als de Coupé). Van de coupé weet ik het zeker, omdat dat op de motorklep wel een heel lange zin is 🙂

En ze staan wel op de site hoor 🙂 (Althans de coupé toch, de Cabrio vind ik ook niet terug?)

KLIK HIER

997GTS of 991, tja het is natuurlijk allemaal persoonlijke smaak. Maar, ik heb ze beiden naast elkaar zien staan in de toonzaal. Eigenlijk kan ik je maar 1 goede raad geven. Ga NIET testrijden met de 991 🙂 (tenzij je bereid bent tot over je oren verliefd te worden en je bankrekening te plunderen)

[quote=”S2″ post=130601]Bij Carrera Motors staan er in de Showroom zowel een Cabrio als een Coupé GTS. Heeeeeel knap, vooral de Cabrio!

(Weet niet of het nieuwe zijn of directiewagens. )[/quote]
                  Staat niet op hun site, was het lang geleden? Of het zijn nieuw binnengekomen dat je daar gezien had?

italie eigenlijk ook niet hoor…..net terug van een weekje kant verona/venetie/garda…dik uurtje vliegen en met lowcost airliners vlieg je met 100euro heen/terug. verlengd weekendje van maken en een max aan wagens ter plekke gaan bekijken :salut:

Duitsland is ook een paar uurtjes rijden… als je ne chauffeur zoekt :coolness: , met mijn eerste boxster ben ik zelfs naar münchen gereden voor mijn gt3 zetels.

S2

Bij Carrera Motors staan er in de Showroom zowel een Cabrio als een Coupé GTS. Heeeeeel knap, vooral de Cabrio!

(Weet niet of het nieuwe zijn of directiewagens. )

Koblenz is nu zo ver niet ook he…

[quote=”mark986″ post=130578]enkel quasi prijs zit ie nog wel aan de hogere kant…voor iets of wat zit je nog aan een 80k in belgieland maarrrr la bella italia…
                          blauwe gts

rode gts

zwarte met porsche approved[/quote]

Idd, had deze ook al tegengekomen, is natuurlijk niet bij de deur om eventjes te gaan kijken. Er staat hier een zwarte in naninne, maar kreeg maar een raar antwoord van die persoon toen ik wat meer info vroeg.

jamaar Luc, en uwe 4s is al zo skoon 😀 *luv

Voor mij die rode aub *luv *luv *luv

enkel quasi prijs zit ie nog wel aan de hogere kant…voor iets of wat zit je nog aan een 80k in belgieland maarrrr la bella italia…
                                blauwe gts

rode gts

zwarte met porsche approved

Machtige auto en de perfecte combo sport vs comfort
                                  Een GTS zal nooit geen miskoop zijn

[quote=”RS” post=130519]Ik zeg het toch kopen die handel!!!!

😀 nu nog een goeie zien te vinden die goed onderhouden is en voor een mooie prijs! :up:

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 60)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.