997 gts

• Maker
    Discussie
  • Iemand ervaringen of voor/nadelen van de 997 gts?
    Behalve dat hij de laatste 997 is, en van vermogen tussen de s en de gt3 zit vind ik er niet zo heel veel info over.
    Nog nooit eentje in het echt gezien ook, er zijn er waarschijnlijk niet veel gemaakt?

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 60)
    • Ik zeg het toch kopen die handel!!!!
      (GT3’ke = vele beter, maar minder inzetbaar akkoord!)

De GT4S zit met dezelfde spec’s en motor performance als de GTS/GT3 422 Nm af fabriek, en da loopt lekker!!!

Kdenk dat je dat goed gelezen hebt, dacht ook zo iets in die richting :driver:

[quote=”porsche4ever” post=130437]Thanks, maar ben er nog niet uit hoor. Ik bedenk mij dan ook of ik niet moet gaan voor de 991, hier en daar zie je ze al verschijnen met wat km erop. Prijzen tussen de 997gts en een 991(wel geen s dan) zitten zo zot ver niet van elkaar. :?[/quote]

Voor zover ik er iets van gelezen heb, dus zeker geen hands on ervaring, lijkt het mij dat een late doorontwikkelde 997 zoals de gts toch net ietsje leuker gaat rijden dan een nieuwe 991 … Het feit alleen al dat een 991 electronische stuurbekrachtiging heeft blijkbaar….

Hoe meer ik erover hoor en lees, hoe beter het begint te worden. :driver:

Porsche4ever, ik kan er uren over vertellen 🙂
              ik heb je net een mail gestuurd

kom gerust eens langs voor een ritje

de GTS staat ook iets lager dan de S,heb er zelf al mee gereden,rijdt super :driver:

een zeer goede kennis rijdt met een cabrio GTS ,PDK 408 pk,is daar super tevreden van
                  094.JPG

092.JPG

098.JPG

Thanks, maar ben er nog niet uit hoor. Ik bedenk mij dan ook of ik niet moet gaan voor de 991, hier en daar zie je ze al verschijnen met wat km erop. Prijzen tussen de 997gts en een 991(wel geen s dan) zitten zo zot ver niet van elkaar. 😕

Knappe keuze!

Ik zie ook dat de co2 uitstoot van de gts gelijk blijft aan de gewone s, wat hem tenopzichte van de gt3 toch een voordeel heeft in taksen.

Thanks voor de tip, ik ga eens luisteren.
                          Omdat ik stilletjes aan terug aan het kijken ben sta ik met drie opties:
                          Carrera s faceliftmodel
                          Carrera gts
                          Carrera gt3
                          Maar omdat de gt3 geen achterbank heeft(niet dat moeder de vrouw en kindje zo vaak zou meegaan, maar toch…) en deze ook iets te laag staat voor het normaal verkeer zou ik beter deze optie laten vallen…. Al is deze wel de mooiste van alle drie.

Stuur eens een PM naar krisp,HIER
                            Zal je er wel mee opweg kunnen helpen. En je weet maar nooit, komt misschien in de verkoop?
                            …en kopen die handel, het betere compromis tussen 997S en GT3

Als ik mij niet vergis staat er één zilvere te koop op 2ehands of Kapaza.
                              machtige bak als je het mij vraagt, een pak subtieler dan de turbo maar veel origineler door de kleine details zoals centrale wielmoer,zwart matte uitlaatpijpen enz.. *luv

heb hier zonet toch een mooi artikel over gevonden:

Autotest: Porsche 911 Carrera GTS

Blijkbaar één van de beste 997, en toch hoor je hier niet zo veel van…

Weet nie of er veel van gemaakt zijn maar kom er wel regelmatig enkele tegen hier in Knokke. :driver: :driver: :driver:

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 60)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.