997 mk2 : schakelaar – drukknop

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 997 997 mk2 : schakelaar – drukknop

• Maker
    Discussie

• PT

Hi folks,

Weet er iemand welke functie deze rode drukknop en schakelknop heeft ? In het instructieboekje wordt er niets vermeld. Er verandert ook niets tijdens activatie…de-activatie…
      Beide bevinden zich boven de zekeringen, dus links van het ontkoppelingspedaal.

En nee,…’t is geen knopje voor ne schietstoel ! 😆

[IMG]http://i574.photobucket.com/albums/ss188/1polleke/IMG_4413.jpg[/IMG]

[IMG]http://i574.photobucket.com/albums/ss188/1polleke/Nieuweafbeelding.jpg[/IMG]

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
      • Al meer te weten gekomen over de drukknopjes?
        Of is het toch voor de schietstoel :mrgreen:

Ja kunnen er 8 worden 🙄
          Mijn verzekering makelaar heeft een klant gehad die 8 weken heeft gewacht op zijn platen.
          Hoop voor PT dat het iets sneller mag, maandag dus, laat ons hopen.

Dacht al den Paul is mij vergeten, niet dus 😉
            Sh*t 4 weken en met da weer!!!!!!

PT

Bedankt voor jullie reacties !
              Ik informeer een dezer bij een opc. In eerste instantie dacht ik dat beide iets met elkaar te maken hadden.

@RS
              : de papieren rompslomp is reeds lang achter de rug ! Ik wacht echter al 4 weken op een plaat. Aangezien het geen Belgisch voertuig betrof kon de inschrijving niet via het internet. De post dan maar he. Om zelf naar Alken of Kontich te rijden heb ik helaas geen tijd. Mwaah, geduld is een ware deugd,…pfffffft.

De noodstop? :sarcastisch :first:

Ben eigenlijk ook benieuwd .Een of ander after-market alarm misschien ?

Tuurlijk was dat vrij duidelijk, maar PT vroeg erachter, dus geef ik gewoon een antwoord, vrij simpel toch.

[quote=”nicky” post=106244]De zwarte knop diend om de parkeersensoren aan/uit te schakelen.
                      [/quote]Dat was vrij duidelijk niet :sarcastisch

N.O.S ??? :mrgreen:

Aha, de papierwinkel inorde gekregen Paul?
                          Rood: lijkt mij niet origineel, startonderbreker? paniek alarm in combi met alarmcentrale?
                          Best eens de vorige eigenaar bellen zekers?

De zwarte knop diend om de parkeersensoren aan/uit te schakelen.
                            Rode knop weet ik niet, alarm misschien 😕

Het enige dat ik kan bedenken is dat het misschien bij een bepaalde stroombelasting waardoor een relais afspringt deze terug kan geactiveerd worden.

Nog eenvoudiger is het even de telefoon te nemen en naar de dealer te bellen. 😀

Dan ben je 100% zeker.

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.