997 op blokken zetten

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 997 997 op blokken zetten

• Maker
    Discussie
  • Ik zou mijn 4 (lobster) velgen willen laten herstellen en herspuiten –> Weet er iemand hoe ik best een 997 op blokken kan zetten?
    Onder de steunpunten voor de krik zal het niet lukken om blokken te zetten vermits daar de krik moet komen :coolness:

Iemand goede ervaring met de herstelling van zijn velgen ? Stoeprandschade wegwerken, zandstralen, poederlakken,…

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
    • @ Horst: Achteraan zie ik dat wel zitten maar vooraan zit er blijkbaar een plastic bodemplaat in de weg… Deze plaat loopt over de ganse breedte van de wagen.

Wim

[quote=”zimmermann” post=162477]zodat de vering niet loshangt [/quote]

En zo hoort het. :up:

die van mij staat ook nog op blokken Jean-marie , de blokken staan voor onder de ophangingsdriehoek en achter onder amortiseur , zodat de vering niet loshangt ,maar gespannen staat zoals met wielen . grtz. 😉

En waar moet hij dan die blokken zetten, want dat is de vraag van de TS … 😉

Als ooit iemand mijn velgen pikt hoop ik toch dat ze hem op blokken zetten…. 😉

Is het niet makkelijker om hier een setje van iemand te huren/lenen? 🙂
                En als je het toch op jouw manier wilt doen dan raad ik je assteunen aan.
                Op blokken zetten is voor mensen die velgen pikken… 🙄

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.