997 Rode achterlichten

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht 997 Rode achterlichten

• Maker
    Discussie
  • Hallo,ik ben op zoek naar de volledig rode achterlichten voor mijn 997,liefst in occasie.

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
    • +1!! :engeltje: 8)

[quote=”Mushroom” post=124777]
        De LED lichten zoals ze op de 997 Speedster staan bvb vind ik *gruwelijk* lelijk.[/quote]

Ja da was ook de reden waarom ik geen Speedster heb besteld :bounce: :bounce: :bounce:

Dat zijn IMO ook de mooiste.
          De LED lichten zoals op de 997 MK2 zijn toch passé (al die tepeltjes tegen elkaar), kijk maar naar de nieuwe achterlichten van de 991, BMW, etc…
          De LED lichten zoals ze op de 997 Speedster staan bvb vind ik *gruwelijk* lelijk.

Ik heb geen led lichten gekocht,maar wel de originele volledig rode porsche lichten,kijk hierboven naar funny zijn foto’s :respect2:

Ik heb deze besteld maar dan voor mijn 996. Ben zelf erg benieuwd. Misstaat ook niet bij een 997.

https://www.dectane.de/RUeCKLEUCHTEN/Rueckleuchten-PORSCHE/LED-Rueckleuchten-Porsche-911-997-04-08-red-crystal.html

@Bart,ja dat klopt,en bestelt :driver:

Benny ik dacht dat er op dit ogenblik een actie is(was) handrem en versnellingspook in alcantara aan een voordelige prijs .
                  Je moet het eens navragen .

Wim

En ik denk ook dat Porschky die bedoelde. 💡

@funny ja dat zijn ze.

ik ga ze bij carnewal bestellen,net als de alcantara versnellingspook :happy:

Rode achterlichten zoals bij deze gt3 Klik en bekijk de foto’s

edit by Wim, gelieve bij rechtstreeks antwoord niet te quoten, maar gewoon op antwoord klikken

Het zijn niet de led lichten die ik zoek,maar wel de volledig rode,is een optie voor 997 😉

de laatste keer dat ik bij Van Kessel was, lagen er al in occasie van ongevalswagels, en ook bij FG Porsche in Lochristi heb ik al nieuwe LED-achterlichten zien liggen…

Occasie zul je moeten afwachten, probeer anders een bij Carnewal.
                              Ciao,
                              Luc

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.