997 S of 993 turbo

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 997 997 S of 993 turbo

• Maker
    Discussie

• jos vanbaelen
    Deelnemer

Zoals sommigen van jullie weten ben ik al lang op zoek naar een 993 turbo maar zo te zien ben ik misschien te kieskeurig.Kleur moet zwart zijn,luchthappers in de zijflanken,max 80.000km,liefst origineel………..Als ik dus niet vindt wat ik zoek ga ik waarschijnlijk voor een 997 S.In hoeverre zijn die twee met elkaar te vergelijken behalve het verschil in vermogen.Het wordt dus niet mijn daily driver.997 betekent ook meer fiscale pk’s(taks)?Alle info is welkom.

2 reacties aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Als je over luchthappers in de flank spreekt, dan heb je die alleen bij een 993tt S, en die zijn zeeeeeeeeer zeldzaam.
        Met de 993 koop je een icoon (zal altijd de ultiueme luchtgekoelde p blijven), met de 997S een van de meest fantastische porsches op vandaag.( gemakkelijk, lots of fun, veilig, onderhoudsvriendelijk, speels, betrouwbaar…)

Wel ze zijn alle 2 heel mooi 🙂
          Met de 997 heeft Porsche terug zijn sporen gevonden lijkt het en buiten de uitzondering, geen problemen met deze wagens.
          Dus denk dat je mag zeggen: betrouwbaarheid evenredig

2 reacties aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.