997 targa 4S macadamia Brown te koop

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop 997 targa 4S macadamia Brown te koop

• Maker
    Discussie

• Rudi Verhoeven
    Deelnemer

Een vriend van mij vroeg om zijn 997 4s targa hier even te koop aan te bieden.deze bloedmooie targa in Macadamia Brown is in mooie staat en is van het bouwjaar 2008 met 72.000km op de teller motor is recent gereviseerd door Van beurden 15.000 km geleden.wagen heeft veel optie’s (sport crono pack,sport uitlaten,bose sound pakket en nog zo veel meer) vraagprijs 51.500€ voor verdere vragen stuur mij maar een P.m.

Attachments:
      • image-5.jpg
      • image-6.jpg
      • image-7.jpg
      • image-8.jpg
      • image-9.jpg
    9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
      • De eerste inschrijving van deze wagen is 20/02/2008 juist 2 nieuwe achterbanden en grote beurt is ook uitgevoerd door Van Beurden,de prijs is licht bespreekbaar maar verwacht geen spotprijs voor deze bloedmooie targa 4s met de juiste kleurstelling!!!!!!! :popcorn:

[quote=”Harley G” post=210787]Rode reflector is pas vanaf de mk2. Vanaf 2009 dus.
          Anders was ik kandidaat koper geweest van deze![/quote]Idem 50.000 euro voor een MK2 was een mooie prijs geweest.

@deepee: deze is ingeschreven in 2008. De facelift dateert van “ergens” in 2008 en als ik mij niet vergis zijn in België de eerste pas begin 2009 ingeschreven.
            Op een uitzondering na.
            Geloof mij, dankzij de speciale wens van TOTMBO voor de reflector, heb ik mijn huiswerk gemaakt. 🙂 8)

On topic: mooie auto voor een aantrekkelijke prijs en geen overdreven kmstand.

Prachtige wagen, mijn favoriete kleur :applaus: Succes met de verkoop!

@ Rud993: koeling 6de cylinder KLIK
                @ harley G: confused

997targa4S.jpg

de motor heeft een revisie gehad omdat er een rook ontwikkeling was als je er mee reed,een gekend probleem bij een 997 met een 3.8 s motor,heeft iets te maken met de koeling van de 5 de en 6d cilinder hoe het juist zit weet ik ook niet,nu is hij terug tip top in orde maar het heeft wel een kostenplaatje van 12.000€ gekost.
                  De revisie is door garage van beurden uitgevoerd.

Zeer mooie wagen :respect2:
                    Maar waarom op 57.000km al en motorrevisie :think:

Rode reflector is pas vanaf de mk2. Vanaf 2009 dus.
                      Anders was ik kandidaat koper geweest van deze!

succes met de verkoop. bloedmooie auto, zeker in deze kleurstelling :up:
                        alleen dacht ik bij het lezen van de beschrijving aan de versie met de rode reflector tss de achterlichten. is deze bouwjaar 2008 of ingeschreven in 2008?

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.