997 turbo

• Maker
    Discussie
  • Er wordt enorm druk gespeculeerd over de nieuwe versie van de mythe Porsche Turbo.

Porsche heeft blijkbaar C&D al laten testen. Een mooi artikel vind je bij rennteam. Je moet wel ingelogd zijn om de afbeeldingen te kunnen zien. Als je nog geen member bent : zeker doen, want daar zijn een paar leden met een wel heel nauwe band met Zuffenhausen.

Indrukwekkend cijfer bijv. : acceleratie 0-100km : 3,7 sec. !!

http://www.rennteam.com/showflat.php?Cat=0&Board=997turbo&Number=186713&page=0&fpart=all

Greets,
    Rufie

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
    • ongelofelijk

0

ferm rufie!! thnx voor de link! 😀

0

ook de prestaties zullen aangescherpt worden, want in Zuffenhausen lachtte men maar groen met de tijden/cijfers van de Nissan GT-R op de Nordschleife! Dit is een prestigeduel dat men zo maar niet aan zich voorbij kan laten gaan…! Verbaasd dat de nieuwe acceleratiecijfers dezelfde zijn van de nieuwe… GT-R!? 😉

0
          db

Om een beeld te krijgen hoe de Facelift achterlichten er zullen uitzien op een 997 TT/997 GT2. 😉
            (Zijn geen officiële facelift auto’s)

0

[quote=”Toerke”:1hxeb27y]hallo

ik ben nieuw hier en zit met een vraag

iemand die ik ken heeft zich een nieuwe 997 Turbo besteld
              normaal is de levering voorzien voor eind september , maar ik heb hier en daar al opgevangen dat de Turbo eind 2008/ begin 2009 een facelift of upgrade krijgt
              klopt dit ?
              zoja waar kan ik dit artikel lezen ?

dank u 😉 [/quote]

In ofwel RS Magazine ofwel Flat 6 staat als ik mij niet vergis een klein artikel over de FL van de Turbo en GT2
              Die zouden oa ook de nieuwe achterlichten krijgen

0

hallo

ik ben nieuw hier en zit met een vraag

iemand die ik ken heeft zich een nieuwe 997 Turbo besteld
                normaal is de levering voorzien voor eind september , maar ik heb hier en daar al opgevangen dat de Turbo eind 2008/ begin 2009 een facelift of upgrade krijgt
                klopt dit ?
                zoja waar kan ik dit artikel lezen ?

dank u 😉

0

Och Alain , dan zijn er meer hapjes en drankjes voor ons 😉 😆 😆 😆

0

Rare datum, zo vlak in de grote vakantie.

0

de turbo zal bij de belgische dealer staan , ik denk de 24 e juli….

0
                    9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.