997 turbo

• Maker
    Discussie

• Rufie
    Deelnemer

Er wordt enorm druk gespeculeerd over de nieuwe versie van de mythe Porsche Turbo.

Porsche heeft blijkbaar C&D al laten testen. Een mooi artikel vind je bij rennteam. Je moet wel ingelogd zijn om de afbeeldingen te kunnen zien. Als je nog geen member bent : zeker doen, want daar zijn een paar leden met een wel heel nauwe band met Zuffenhausen.

Indrukwekkend cijfer bijv. : acceleratie 0-100km : 3,7 sec. !!

http://www.rennteam.com/showflat.php?Cat=0&Board=997turbo&Number=186713&page=0&fpart=all

Greets,
      Rufie

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
      • ongelofelijk

ferm rufie!! thnx voor de link! 😀

ook de prestaties zullen aangescherpt worden, want in Zuffenhausen lachtte men maar groen met de tijden/cijfers van de Nissan GT-R op de Nordschleife! Dit is een prestigeduel dat men zo maar niet aan zich voorbij kan laten gaan…! Verbaasd dat de nieuwe acceleratiecijfers dezelfde zijn van de nieuwe… GT-R!? 😉

db

Om een beeld te krijgen hoe de Facelift achterlichten er zullen uitzien op een 997 TT/997 GT2. 😉
              (Zijn geen officiële facelift auto’s)

[quote=”Toerke”:1hxeb27y]hallo

ik ben nieuw hier en zit met een vraag

iemand die ik ken heeft zich een nieuwe 997 Turbo besteld
                normaal is de levering voorzien voor eind september , maar ik heb hier en daar al opgevangen dat de Turbo eind 2008/ begin 2009 een facelift of upgrade krijgt
                klopt dit ?
                zoja waar kan ik dit artikel lezen ?

dank u 😉 [/quote]

In ofwel RS Magazine ofwel Flat 6 staat als ik mij niet vergis een klein artikel over de FL van de Turbo en GT2
                Die zouden oa ook de nieuwe achterlichten krijgen

hallo

ik ben nieuw hier en zit met een vraag

iemand die ik ken heeft zich een nieuwe 997 Turbo besteld
                  normaal is de levering voorzien voor eind september , maar ik heb hier en daar al opgevangen dat de Turbo eind 2008/ begin 2009 een facelift of upgrade krijgt
                  klopt dit ?
                  zoja waar kan ik dit artikel lezen ?

dank u 😉

Och Alain , dan zijn er meer hapjes en drankjes voor ons 😉 😆 😆 😆

Rare datum, zo vlak in de grote vakantie.

de turbo zal bij de belgische dealer staan , ik denk de 24 e juli….

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.