997 turbo gestolen

Home Forum Gestolen Porsches 997 turbo gestolen

• Maker
    Discussie

• jos vanbaelen
    Deelnemer

Vannacht werd er hier ingebroken voor 00h30. 😥 👿
      Behalve gestolen geld en juwelen bleek de garage bijna leeg te zijn.Porsche dus weg.
      Er is wel satelietbeveiliging,de wagen kon getraceerd worden ergens in Luik maar…..
      Ik hou jullie op de hoogte later op de dag.Enkel dit nog zeggen:deze morgen herinnerde ik mij dat ik gisteren omstreeks 14h een SMS ontving van 00261200201195 waarin letterlijk stond vermeld “appeleez moi ugeent.Heb gezien bij de landnummers dat het Madagascar is.
      Later op de dag weet ik meer………..ik vertrek nu naar Luik.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 116)
      • Info beperken Jokke, die kerels lezen hier misschien mee.

… ook in geërgerd vandaag Deepee, ook in geërgerd !

meestal kan je de politiemensen weinig verwijten. het loopt naar de beleving van veel burgers mis bij het gerechtelijk aparaat waar geen of lage straffen uitgesproken worden.

soms zijn ze er het spoor helemaal kwijt: vandaag nog in het nieuws dat een gedetineerde met een reeks ontsnappingen en een moord op z’n actief van een rechter een schadevergoeding krijgt toegewezen van 11.000 euro voor het ongezellig verblijf in een isoleercel gedurende 11 dagen.

😯 ❗ :think:

… zeg nu nog dat de politie geen goed werk levert :up: … maar mag ook wel natuurlijk, die vuil soort hoort een tijdje achter slot en grendel !

Tot nu geen nieuws van de daders.

nog iets van nieuws van de daders?

Nieuw nummerplaat is in aantocht.Jammer dat de oude geschrapt moest want dat was nog een redelijk kleine,de nieuwe is zo een lelijk gedrocht 👿 beginnend met een 1 (Europese plaat).Maar goed dat de porsche nogal een breed gat heeft. 😀 .Aan de voorkant moet ik die rommel nie hebben.

Idd + het bewijs dat het systeem werkt. En nog snel ook.
                      Had je hem niet teruggehad zou je blij geweest zijn dat je nummerplaat geseind stond…

Schrappen ongedaan maken gaat niet lukken vrees ik :think:

Aan de andere kant, met een ooit geseinde nummerplaat blijven rondrijden lijkt mij ook niet zo een goed idee 🙁

speelt toch weinig rol? 30 euro voor een nieuwe plaat dokken en vlammen man 😉

Gagverdamme,nu heb ik toch een brief gekregen van DIV.Nummerplaat geschrapt vanaf 05/01/2014.Ik moet dus een nieuwe aanvragen alhoewel de porsche maximum 10 uur niet in mijn garage heeft gestaan.Tussen de telefonische aangifte van de diefstal bij de politie en het tijdstip van de bevestiging door de politie van Luik dat de porsche in Luik werd gevonden is er maar ongeveer EEN uur verlopen.Ik ga nu proberen om die schrapping ongedaan te maken maar ik vrees dat het niet gaat lukken.DIV bellen nu. :bounce: .Dit icoontje begint roder en roder te worden. 😀

En nepagenten zijn er ook volop, dus daar stoppen we liever ook niet meer voor, zeker niet in de middle of nowhere. Die sturen de rekening dan maar door … :geek: :ass: :popcorn:

Het begint allemaal een beetje extreem crimineel te worden overal, zo ontzettend veel laaienlichters.

Ik wordt tegenwoordig vrij regelmatig benadert door allerhande boeventuig met valse voorwendselen, soms een paar keer per week, das toch niet normaal meer. Ook niet meer normaal wat er allemaal langs de deur komt! En je moet nog vriendelijk blijven ook … :puke:

De wereld is klein geworden, de criminele methoden omvangrijk en de kennis/spullen te makkelijk verkrijgbaar/beschikbaar!

Meanwhile, gewoon lekker blijven sturen en niet van wakker gaan liggen! :driver:

Blijven opletten, voor ‘nieuwe’ truuk. :wtf:

Het gajes stelt zich bijvoorbeeld bij een benzinepomp, maar kan ook aan je voordeur zijn in mijn beleving, netjes aan je voor en geeft je bijvoorbeeld een visitekaartje. Daaraan zit verdovend spul, dat als je er mee in aanraking komt, je binnen enkele minuten onwel wordt en niet meer bij machte bent…als je weer een beetje bij komt, zijn ze tuurlijk gevlogen met je bolide of spullen …

Ik pak nix meer aan!! :mrgreen:

Superstress dag maar goed afgelopen. Dieven hun handen moesten er af vallen. Te lui om te werken en te zeker van de heersende straffeloosheid. :bounce:

ken

amaai idd wat een verhaal gelukkig met een goed einde hier!!
                                    het is allemaal iets hier in België, zoals als geschreven door porsche911lover
                                    zullen ze hier in België er ooit lessen uit trekken? ik hoop het echt, maar spijtig moeten we keer op keer allemaal vast stellen, de hardwerkende mens, die een leuke hobby/passie heeft, dat er hier in ons land nog heeeeel veeeel werk aan de winkel is

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 116)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.