997 turbo gestolen

Home Forum Gestolen Porsches 997 turbo gestolen

• Maker
    Discussie

• jos vanbaelen
    Deelnemer

Vannacht werd er hier ingebroken voor 00h30. 😥 👿
      Behalve gestolen geld en juwelen bleek de garage bijna leeg te zijn.Porsche dus weg.
      Er is wel satelietbeveiliging,de wagen kon getraceerd worden ergens in Luik maar…..
      Ik hou jullie op de hoogte later op de dag.Enkel dit nog zeggen:deze morgen herinnerde ik mij dat ik gisteren omstreeks 14h een SMS ontving van 00261200201195 waarin letterlijk stond vermeld “appeleez moi ugeent.Heb gezien bij de landnummers dat het Madagascar is.
      Later op de dag weet ik meer………..ik vertrek nu naar Luik.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 116)
      • … euh… wat was dat bericht dan bccars ? 😀

Bericht Gedelete door mezelf wegens te recht voor de raap en te politiek getint voor openbaar forum

… DAS GESPROKEN… E GOE PLAN Porsche911lover !

happy end uiteindelijk 😀 ben blij voor je

schitterend slot :respekt: :applaus:

Wat een verhaal,maar eind goed al goed :up:

Jokke je verhaal leest als een thriller .Enkel spijtig dat jij de hoofdacteur bent ! 😥
                    Gelukkig heb je al het grootste en waardevolste van de buit kunnen recupereren .

Misschien kunnen flitspalen je een beeld geven van het tijdstip ? Maar dan mag je gaan bewijzen dat jij de chauffeur niet was ! 👿

waanzinnig verhaal met een,voorlopig al,gedeeltelijk goede afloop.

best je nrplaten camoufleren als je nog eens foto’s post.

[quote=”911cabriog50″ post=154342]Ik lees hier net dat triest verhaal, hopelijk heb je hem terug zonder veel schade. hou ons zeker op de hoogte.

Heb hier in 2009 ook bezoek gehad, redelijk veel gestolen, een raam geforceerd en een deur uitgebroken om toch maar binnen te geraken :bounce: nadien in Gent in de rechtbank 2 X naast de veroordeelden gestaan, ze hadden de bende immers op hederdaad ergens anders kunnen betrappen, het enige dat ik mogen doen heb is nadat de rechter men naam luidop vermeldde, terwijl die gangsters erbij stonden(waar zijn onze rechten als slachtoffers), men schadeclaim indienen. Vier jaar later heb ik nog geen cent teruggezien en dat zal niet veranderen. België is een apenland, wie hard werkt wordt afgestraft en wie pikt wordt niet gestraft… :what:
                        ondertussen is het hier een modern fort en wie nu nog probeert binnen te geraken hangt er voor de moeite aan :happydance: meer geef ik niet prijs :censored:[/quote]

+1 Belgium = monkey-land en onze verkozenen blijven dit satijnen-handschoenen-gerecht in stand houden … Cliché ? Neen, dit is het zoveelste verhaal. Wanneer wordt er eens een duchtig signaal gestuurd naar al dit uitschot (en vooral naar de inwijkelingen) : fuck with us, but know that you WILL regret sitting on yous ass once again !!!!!!!!!! Spijtig genoeg is dit de enige taal die sommigen willen verstaan, dus keep it simple : jij pikt van mij, jij gaat zowizo voor lang de nor in, gij zult er ook werken voor weinig geld, wekrt gij niet dan krijgt gij een pak rammel, gij zult er niet opgetogen zijn met wat ge (misschien) te eten zult krijgen en gij zult bovendien cent voor cent afdragen aan bestolenen. Vergeet centrale verwarming en televisie.

Bij een neef van mij even verderop is kort geleden ingebroken toen hij een paar dagen weg was.
                          Wat spullen en geld meegenomen en wat vernielingen aangebracht.
                          Alles opgenomen en wat extra sloten erop gezet, zeg maar de bekende dingen.
                          Toen een week later werd de dure Mercedes zo voor de deur weggehaald, ze hadden de reserve sleutels gevonden en weer rustig teruggekomen.
                          Kweethet het is stom maar wel gebeurd en auto is foetsi 😳

Idd en verhaal met een goed eind.

Bij het track-alarmsysteem toch wat bedenkingen; moeten die mannen u niet opbellen als de wagen bij niet resetten bij/na het vertrek ermee? Hebben ze dat toen gedaan?
                            Doen ze bij mij altijd, doch bellen u maar 1x op en dat vind ik te weinig!
                            Ook vroeger belden die mij regelmatig op voor controle, wisten perfect waar de wagen zich bevond, doen dat ook niet meer…
                            En door prof diefjes is het systeem in een handomdraai onklaar gemaakt! We moeten erop vertrouwen en dat heeft gelukkig goed gewerkt, stemt mij een beetje meer gerust…alhoewel…

Zondagnacht voor de zoveelste maal terug ingebroken bij mijn zus, invoerder verdeler buggy/quad, paar elektrische fietsen, moto’s enz gestolen (laatst nog de nieuw geleverde quads…), alarm of niet!
                            In dat wereldje blijken de dieven zeer goed georganiseerd te zijn maken geen brokken, plaatsen alles wat verzet of in de weg stond tot het kunnen stelen van mooi terug op zijn plaats dus enkel lege plekken terug te vinden waar de gestolen voertuigen stonden!

Verzekering begint knap lastig te doen!

Wat een klote zooi.
                              De grote fout is dat we er wel weer eens over gaan praten en zeggen dat het niet meer mag.
                              De enigste oplossing is niet meer PRATEN maar handelen en giga straffen of nog beter het land uitflikkeren.
                              In nl. gaan ze nu praten over de gebeurtenissen dat hulpverleners met de kerstdagen steeds worden aangevallen.
                              Te zot voor woorden.
                              Een paar politici en burgemeesters roepen nu om hogere straffen, zelfs dat helpt niet.
                              Daders worden ontoerekeningsvatbaar verklaart, krijgen een wat hogere uitkering en gaan verder.
                              Omdat Europa steeds groter gaat worden zal dit niet afnemen denk ik, helaas!!

Damn, wat een horrorverhaal Jokke !

J

goed nieuws!

hopelijk gebruiken ze de trackinggegevens en pakken ze die mannen op nog enkele zaken die ze mispeuterd hebben.

Blijbaar hadden ze mijn reservesleutel het eerst gevonden want de andere heb ik dus nog.
                                    Aan de porsche is echt niks vernield of gekrast en gelukkig niet gecrasht.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 116)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.