[quote=”911cabriog50″ post=154342]Ik lees hier net dat triest verhaal, hopelijk heb je hem terug zonder veel schade. hou ons zeker op de hoogte.
Heb hier in 2009 ook bezoek gehad, redelijk veel gestolen, een raam geforceerd en een deur uitgebroken om toch maar binnen te geraken :bounce: nadien in Gent in de rechtbank 2 X naast de veroordeelden gestaan, ze hadden de bende immers op hederdaad ergens anders kunnen betrappen, het enige dat ik mogen doen heb is nadat de rechter men naam luidop vermeldde, terwijl die gangsters erbij stonden(waar zijn onze rechten als slachtoffers), men schadeclaim indienen. Vier jaar later heb ik nog geen cent teruggezien en dat zal niet veranderen. België is een apenland, wie hard werkt wordt afgestraft en wie pikt wordt niet gestraft… :what:
ondertussen is het hier een modern fort en wie nu nog probeert binnen te geraken hangt er voor de moeite aan :happydance: meer geef ik niet prijs :censored:[/quote]
+1 Belgium = monkey-land en onze verkozenen blijven dit satijnen-handschoenen-gerecht in stand houden … Cliché ? Neen, dit is het zoveelste verhaal. Wanneer wordt er eens een duchtig signaal gestuurd naar al dit uitschot (en vooral naar de inwijkelingen) : fuck with us, but know that you WILL regret sitting on yous ass once again !!!!!!!!!! Spijtig genoeg is dit de enige taal die sommigen willen verstaan, dus keep it simple : jij pikt van mij, jij gaat zowizo voor lang de nor in, gij zult er ook werken voor weinig geld, wekrt gij niet dan krijgt gij een pak rammel, gij zult er niet opgetogen zijn met wat ge (misschien) te eten zult krijgen en gij zult bovendien cent voor cent afdragen aan bestolenen. Vergeet centrale verwarming en televisie.