997 turbo gestolen

Home Forum Gestolen Porsches 997 turbo gestolen

• Maker
    Discussie

• jos vanbaelen
    Deelnemer

Vannacht werd er hier ingebroken voor 00h30. 😥 👿
      Behalve gestolen geld en juwelen bleek de garage bijna leeg te zijn.Porsche dus weg.
      Er is wel satelietbeveiliging,de wagen kon getraceerd worden ergens in Luik maar…..
      Ik hou jullie op de hoogte later op de dag.Enkel dit nog zeggen:deze morgen herinnerde ik mij dat ik gisteren omstreeks 14h een SMS ontving van 00261200201195 waarin letterlijk stond vermeld “appeleez moi ugeent.Heb gezien bij de landnummers dat het Madagascar is.
      Later op de dag weet ik meer………..ik vertrek nu naar Luik.

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 116)
      • :relaxman: :relaxman: :relaxman: :first: 😀

top dat de P terug is.

Costa

Gelukkig een goede afloop :drink:
          Maar toch weer een triest verhaal! Hebben zelf ook reeds drie keer een inbraak gehad, en al waren/zijn we goed verzekerd, alleen al het gevoel dat dat gespuis in je privé heeft liggen rommelen, deed mij door het lint gaan! En de spullen met emotionele waarde, die kunnen nooit meer teruggekocht worden…
          Zo bv bij ons werd de camera gestolen met opnames van ons kleinkind zijn eerste verjaardag.
          En dan mogen we niet teveel zeggen, want dan ben je racist…

In ieder geval blij dat je *porsche terecht is :respect2:

Gijsbeer

Goed dat de *porsche terug is.
            Zijn er nog andere zaken terug die ze gestolen hadden?
            Wij hebben het enkele jaren geleden ook gehad.
            Ingebroken, alles overhoop en allerlei dingen weg en kapot :bounce:
            Nooit iets van terug gezien.

Gelukkig is je wagen terecht maar met het onveiligheidsgevoel zit je wel opgescheept 😥 .

Wim

Gefeliciteerd met het terug verkrijgen van jouw Porsche, terwijl er ze gewoon af hadden moeten blijven.
                Geven zo een mens toch weer een flinke duw in de stress richting. 👿

:up: :relaxman:

Geweldig!! Soms zit het mee… :first: *luv :driver:

Maaruh, hou je dame ook in de gaten de komende tijd. Die van mij was/is behoorlijk (lang) van de pad nadat ze hier een poging tot hebben gedaan een half jaartje geleden ongeveer!!

Ik ben ook zeer benieuwd naar de details. In de zin van, hebben ze eerst je sleutels gevonden en toen de auto daarmee gestart, of heeft men iets geforceerd?

Super goei nieuws !
                      Hopelijk hebben ze de kl* ook, al gaat dit niet voor lang zijn dan dankzij ons belgisch super gerecht 👿

Blij met de goede afloop! :first:
                        Ook hier interesse in het trackingsysteem. PF groepsaankoop? 😀

ben blij te lezen dat hij terug thuis staat,proficiat :first:

Oef! you rock! 🙂
                            Chiepe

F

Al goed dat dit zo snel en positief is afgelopen. Vrees alleen dat dit toch een uitzondering is op de regel :bounce:

Super dat de *porsche terecht is vertroetel hem maar eens goed. :happydance: :happydance:

S2

Super jokke!!! We zijn heel blij voor jou!!

:relaxman:

Gelukkig moet het niet altijd slecht aflopen,

Later graag wat uitleg over hoe ze hem terug vonden en met welke hulpmiddelen want ik wil blijkbaar ook zo een systeem als ik dit zo leest

Lekker slapen nu en proficiat met de goede afloop

Grtz Geert

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 116)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.