997 turbo gestolen

Home Forum Gestolen Porsches 997 turbo gestolen

• Dit onderwerp bevat 116 reacties, 55 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren geleden door Reys.
  • Maker
    Discussie
  • Vannacht werd er hier ingebroken voor 00h30. 😥 👿
    Behalve gestolen geld en juwelen bleek de garage bijna leeg te zijn.Porsche dus weg.
    Er is wel satelietbeveiliging,de wagen kon getraceerd worden ergens in Luik maar…..
    Ik hou jullie op de hoogte later op de dag.Enkel dit nog zeggen:deze morgen herinnerde ik mij dat ik gisteren omstreeks 14h een SMS ontving van 00261200201195 waarin letterlijk stond vermeld “appeleez moi ugeent.Heb gezien bij de landnummers dat het Madagascar is.
    Later op de dag weet ik meer………..ik vertrek nu naar Luik.

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 116)
    • Wat een verhaal!!! Blij over de goede en snelle afloop!!!

Ook mijn grootste vrees zoiets. Trouwens zijn ook hier al eens binnen geweest hebben toen gelukkig de P ongemoeid gelaten.

Hopelijk kan je vlug weer normaal de slaap vatten, zal een beetje tijd over gaan.

Ik ben zeer tevreden voor jou dat het uiteindelijk allemaal goed is gekomen.Zo’n tracking systeem is toch wel zeer goed ontwikkeld. Ze zeggen altijd dat de eerste uren na een misdrijf de belangrijkste zijn om tot een oplossing te komen.
        Van de andere kant denk ik dat het toch zeer raar moet doen te weten dat ze in je huis geweest zijn en misschien alles overhoop gehaald hebben…
        Maar en fin eind goed al goed. Drink er ne stevige op.

superblij voor je. Dank u tracker!!! Kost veel geld maar uiteindelijk zijn waarde terugverdiend.
          Slaap wel. 😀

:up: super

Super nieuws dat de Porsche terug is waar hij hoort te zijn… lijkt er voorlopig wel op dat de daders nog niet zijn gevat als ze op jou en je tweede sleutel hebben moeten wachten voor het sporenonderzoek… nu de brievenbus de komende dagen in de gaten houden als het verbruik op 18L staat !

Positief resultaat .! :applaus:

Vermoeiende dag mss maar gelukkig jullie wagen terug. Hopelijk hebben ze de rest ook gevonden en zitten die :loser: vast.

Amai :respect2: heftig :up: top dat je hem terug hebt,ik krijg hier kippevel van ,het is te hopen dat ze die klootz…. Pakken

Oef, dit is voor ne keer goed afgelopen.
                      Ik ben blij voor jou ❗
                      Het volledige verhaal hoop ik hier nog te lezen, misschien kunnen we er allemaal wat van leren.
                      Wat een dag voor jou, neem er :drink: en :sleep:

amai maak het maar mee.
                        blij dat het goed gekomen is :respect2:
                        ik kan je nog altijd een foto geven van mijn ex schoonmoeder en dat helpt ook hier al jaren maar heb wel geen bezoek meer gehad en zelfs niet van familie :mrgreen:

Zalig!!! Ben content voor u!!!

J

Goed nieuws!
                            Drink er ne goeie borrel op en slaapwel!

:happydance:

Ik ben blij voor u (jullie)! :up:

En zijn de daders gepakt, doodgeschoten of aan de hoogste boom opgeknoopt? 😈

:applaus: :applaus: :applaus:

Had veel slechter gekund !!

Woohoo! Eind goed, al goed!
                                  Is ‘t dan dankzij de jouwe dat ze de rest gevonden hebben? Of stond hij dan al gewoon in een politieloods?

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 116)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.