Home › Forum › Gestolen Porsches › 997 turbo gestolen
- Dit onderwerp bevat 116 reacties, 55 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren geleden door Reys.
-
MakerDiscussie
-
5 januari 2014 om 12:31
Vannacht werd er hier ingebroken voor 00h30. 😥 👿
Behalve gestolen geld en juwelen bleek de garage bijna leeg te zijn.Porsche dus weg.
Er is wel satelietbeveiliging,de wagen kon getraceerd worden ergens in Luik maar…..
Ik hou jullie op de hoogte later op de dag.Enkel dit nog zeggen:deze morgen herinnerde ik mij dat ik gisteren omstreeks 14h een SMS ontving van 00261200201195 waarin letterlijk stond vermeld “appeleez moi ugeent.Heb gezien bij de landnummers dat het Madagascar is.
Later op de dag weet ik meer………..ik vertrek nu naar Luik. -
MakerDiscussie
-
Hallelujah :relaxman: :happydance: het beest staat terug in mijn garage :applaus:
Ben deze voormiddag om 9h15 opgeroepen om naar Luik te gaan naar een grote loods waar nog ander schoon gerief stond en de mijne.Hij zag er vuil uit maar ongeschonden.Gemiddeld verbruik stond op iets meer dan 18 liter,300 kilometer verder.Die gasten moeten zich verschrikkelijk geamuseerd hebben. Sporenonderzoek (20minuten)kon op dat ogenblik pas worden gedaan omdat ik dus eerst ter plekke moest komen met de sleutel.En dan voelde ik al nattigheid.Monsieur, votre porsche reste ici:tijdelijke inbeslagname :bounce: .Ik dacht:Euuuuuh ,ik moet hier buiten met mijn machien.Papieren waren niet gestolen en mijn paske was pas nieuw.So what’s the problem ❓ :what: :what: .
Om bijna- hou u vast -15h was ik terug thuis met turbo .Missie geslaagd. :happydance:
Nog wat meer uitleg volgt later,ben nu beetje paraplu,vorige nacht politie in huis tot 3h s’nachts.Zelf zag ik mijn bed om 5h30.Niet geslapen en alweer opgestaan om 8h30.Attachments:Ik lees hier net dat triest verhaal, hopelijk heb je hem terug zonder veel schade. hou ons zeker op de hoogte.
Heb hier in 2009 ook bezoek gehad, redelijk veel gestolen, een raam geforceerd en een deur uitgebroken om toch maar binnen te geraken :bounce: nadien in Gent in de rechtbank 2 X naast de veroordeelden gestaan, ze hadden de bende immers op hederdaad ergens anders kunnen betrappen, het enige dat ik mogen doen heb is nadat de rechter men naam luidop vermeldde, terwijl die gangsters erbij stonden(waar zijn onze rechten als slachtoffers), men schadeclaim indienen. Vier jaar later heb ik nog geen cent teruggezien en dat zal niet veranderen. België is een apenland, wie hard werkt wordt afgestraft en wie pikt wordt niet gestraft… :what:
ondertussen is het hier een modern fort en wie nu nog probeert binnen te geraken hangt er voor de moeite aan :happydance: meer geef ik niet prijs :censored:Succes en hopelijk is de wagen ondertussen terecht bij de rechtmatige eigenaar!!!
moet erg zijn als je zoiets meemaakt, thuis komen, je huis overhoop en auto weg…
een nachtmerrie denk ik!!!+1
Ook Makakken en Oost-blokkers hebben recht op een ver(r)assing 😀
[quote=”Chiepe” post=154277]Shit, het zal je maar overkomen…
Ik duim alvast voor je!!!PS : Deze die het hier willen proberen,
denk eerst even na, als dit al kan…
Eerst een huisalarm met meldkamer…
Videobewaking met registratie…
Porsche alarm met satelliet…
Garmin tracker GTU…
Antidiefstal stuurbeugel…
Mn RVS Colt King Cobra 6″ .357 magnum en Blazer R93 .300 WIM MAG liggen,geladen, klaar…
Veel succes…
…
…
…
al maak ik me geen illusies, al ze hem willen, ben je…hem kwijt![/quote]Als ze die van u willen, pakken ze hem dus best aan het rood licht…
Dan hebben ze al geen last van driekwart van uw beveiligingsmaatregels….;)
Al die info prijsgeven, zelfs hier op het forum, zou ik niet doen.
Lijkt onschuldig maar beroepscriminelen kunnen veel met weinig informatie en je bent op het internet nooit zo anoniem als je denkt.Wie zegt dat Jokke zelf de held is gaan uithangen?
Ik zou bvb. de politie informeren waar het voertuig zich bevindt (bvb. Luik) en vervolgens naar daar rijden om bij de lokale politie aangifte te doen en hen eventueel te vergezellen naar het bewuste adres om mijn voertuig te identificeren (of wat er van overblijft).
Daar is weinig “held” aan hoor.Auto gestolen is nooit leuk maar hem zelf gaan terughalen is niet echt slim, vind ik.
Je weet nooit wie je daar gaat tegenkomen.
De politie verwittigen moet je sowieso altijd doen, of je er nu vertrouwen in hebt of niet.
Zelf de held uithangen kan ferm verkeerd uitdraaien.Damn Jokke, los van de diefstal zitten ze dan nog bij u in uwe privé binnen. pfff …
Mee hopend op een goeie afloop voor jou!Veel sterkte en hopelijk vinden ze hem ok terug.
Voor de cowboy’s op het forum….veel succes. De strafmaat voor al de stoere praat zal gegarandeerd zwaarder zijn. Mss komen de gangsters in kwestie wel een bezoekje brengen ! Met een Porsche.[quote=”Chiepe” post=154277]
Mn RVS Colt King Cobra 6″ ,357 magnum ligt
en een Blazer R93 .300 WIM MAG ,geladen, klaar…
Veel succes…
…
…
…
al maak ik me geen illusies, al ze hem willen, ben je…hem kwijt![/quote]Klopt, maar met n Blaser in .300Win Mag kan je ze al n kilometerke laten rijden
De enigste oplossing voor dit gespuis verdorie.Hopelijk is de Turbo snel terug.
Hopelijk heb je snel je eigen bezit terug .
Om de wagen terug te krijgen of hem van op afstand stil te leggen zal je wel de hulp nodig hebben van de politie .Tot zover het vertrouwen in het Belgische gerecht… Criminaliteit loont echt in dit landje. Flikken en gerecht in Charleroi doen het allicht in hun broek van die gangsters. Maar de gewone burger ” pakken” ze maar al te graag… : flitsen, GAS boetes enz… Straks komt er een databank waar al je verkeersovertredingen terecht komen…. Ja, mijnheer heeft 5 jaar terug ook al eens te snel gereden, mijnheer is dus recidivist, en dokken maar….
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.