997 turbo gestolen

Home Forum Gestolen Porsches 997 turbo gestolen

• Dit onderwerp bevat 116 reacties, 55 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren geleden door Reys.
  • Maker
    Discussie
  • Vannacht werd er hier ingebroken voor 00h30. 😥 👿
    Behalve gestolen geld en juwelen bleek de garage bijna leeg te zijn.Porsche dus weg.
    Er is wel satelietbeveiliging,de wagen kon getraceerd worden ergens in Luik maar…..
    Ik hou jullie op de hoogte later op de dag.Enkel dit nog zeggen:deze morgen herinnerde ik mij dat ik gisteren omstreeks 14h een SMS ontving van 00261200201195 waarin letterlijk stond vermeld “appeleez moi ugeent.Heb gezien bij de landnummers dat het Madagascar is.
    Later op de dag weet ik meer………..ik vertrek nu naar Luik.

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 116)
    • Hopend op een goede afloop!

Shit, het zal je maar overkomen…
        Ik duim alvast voor je!!!

PS : Deze die het hier willen proberen,
        denk eerst even na, als dit al kan…
        Eerst een huisalarm met meldkamer…
        Videobewaking met registratie…
        Porsche alarm met satelliet…
        Garmin tracker GTU…
        Antidiefstal stuurbeugel…
        Mn RVS Colt King Cobra 6″ .357 magnum en Blazer R93 .300 WIM MAG liggen,geladen, klaar…
        Veel succes…

al maak ik me geen illusies, al ze hem willen, ben je…hem kwijt!

succes!

weeral een triest verhaal. deze week nog onderstaande in de krant en dan weet je dat je van de kant van justitie geen heil moet verwachten… ik heb groeiend respect voor politiemensen die soms hun leven op het spel zetten om zo’n gespuis te klissen; terwijl ze weten dat die criminelen vaak al uit voorhechtenis zijn tegen het einde van hun shift.

In Charleroi is het een boevenbende die de plak zwaait en niet de arm der wet. Een bende uit Marokkanen en Algerijnen bestaand krapuul doet er overval na overval: al meer dan vijfhonderd ‘feiten’ hebben ze reeds op hun teller staan. Zowel de flikken als het parket van Charleroi staan er bij en kijken er naar, zodat het geboefte telkens wegkomt. Eén der slachtoffers doet zijn uitleg in Het Nieuwsblad:

“Wij gaven de politie een nauwkeurige beschrijving van de auto van de daders en zelfs de nummerplaat. Ze wisten onmiddellijk om wie het ging, maar opgepakt zijn de gangsters nog altijd niet. Moeten wij ze misschien zelf gaan arresteren?”

Het krapuul ging bij het slachtoffer aan de haal met computers, gsm’s en andere dure toestellen. Totale waarde van de buit: ettelijke duizenden euro’s. “Dankzij de inlichtingen van onze buurman, die hen zag wegrijden en de nummerplaat kon noteren, kreeg het gerecht de daders op een dienblad aangereikt. Vandaag zijn we een half jaar later, maar met die informatie is nog steeds niks gebeurd.”

Find them and kill them with fire! 😈

Ik hoop dat je jouw P heelhuids terug vind. Ik duim voor je!

shit man, das minder :bounce:

zit der een tracking systeem in de wagen, hopelijk vinden ze hem op tijd en zonder teveel schade terug

grtz Geert

Das klote hopelijk heb je de *porsche snel ongeschonden terug. :what: :what:

Tsja, das ook een principe kwestie toch, mocht je al ooit in de gelegenheid komen…triest…

Succes!
                        Hopelijk vind je hem snel terug.

F

Sterkte maar ik ga er vanuit dat je toch verzekerd bent tegen diefstal?
                          Blijft klote maar ik zet er m’n leven toch niet voor op het spel.

[quote=”joebarreke” post=154246]Sterkte,

we zouden allemaal samen naar Luik moeten rijden :what:[/quote]

+1

Suc6 ,hopelijk heb je de *porsche vandaag terug.
                            Doe het veilig voor U, maar no mercy voor de klootz..ken.

Blijf dit topc volgen.

Costa

Vreselijk nieuws, hopelijk kan je de wagen terugvinden . We leven mee met uw ellende

Sterkte,

we zouden allemaal samen naar Luik moeten rijden :what:

Sterkte!
                                  Hoop dat je je P ongeschonden terug hebt!

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 116)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.