997 turbo gestolen

Home Forum Gestolen Porsches 997 turbo gestolen

• Maker
    Discussie

• jos vanbaelen
    Deelnemer

Vannacht werd er hier ingebroken voor 00h30. 😥 👿
      Behalve gestolen geld en juwelen bleek de garage bijna leeg te zijn.Porsche dus weg.
      Er is wel satelietbeveiliging,de wagen kon getraceerd worden ergens in Luik maar…..
      Ik hou jullie op de hoogte later op de dag.Enkel dit nog zeggen:deze morgen herinnerde ik mij dat ik gisteren omstreeks 14h een SMS ontving van 00261200201195 waarin letterlijk stond vermeld “appeleez moi ugeent.Heb gezien bij de landnummers dat het Madagascar is.
      Later op de dag weet ik meer………..ik vertrek nu naar Luik.

11 reacties aan het bekijken - 106 tot 116 (van in totaal 116)
      • De klootzakken. :what: :what:

Dit meenemen en gebruiken.

Ak47-e1363724603451.png

Hopelijk heb je hem straks terug.

Nachtmerrie, succes en sterkte!

En :censored: .

Succes!!! Hopelijk vandaag alvast de *porsche terug.

Ik duim mee, dat je hem snel en heelhuids terug hebt ❗

Wij duimen voor je… dat de Porsche ongeschonden mag teruggevonden worden en de klootzakken gearresteerd en voorgeleid !

:bounce: Hou het veilig in luik, voor de rest :what: :what:

S2

Veel succes in Luik!!! (En hou het vooral veilig!)

Dag Jokke, die SMS gaat niets te maken hebben met de diefstal, de laatste dagen hebben duizenden mensen zo’n SMS gekregen, wanneer je replied op dit bericht, heb je een duur SMS-abonnement aan je been, uiteraard allemaal opgezet vanuit buitenland…..

In ieder geval, hopelijk heb je de *porsche snel terug! En de daders…… :what:

:bounce: :what: veel succes ze moesten die klootz…….stenigen ik hoop dat je hem terugvind

Wim

Dat is niet zo leuk, hoop dat het goed komt. 💡

Oei, succes!

11 reacties aan het bekijken - 106 tot 116 (van in totaal 116)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.