997 turbo ongeval

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 997 997 turbo ongeval

• Maker
    Discussie
  • Er is vrijdagnamiddag een wagen tegen die van mij gereden 🙁 ,niet erg hoor enkel rechter voorkant wat geschaafd.Nu is mijn vraag waar kan ik dit het beste laten herstelen? ik woon in de buurt van lokeren,ga normaal naar carerra motors in Gent voor onderhoud maar de laaste keer ben ik daar slecht gevaren.Weten jullie geen garage die porsches kan herstellen?

11 reacties aan het bekijken - 16 tot 26 (van in totaal 26)
    • Auto zal dan toch gemaakt worden bij de garage in st.Martens Latem.Het is toch op de kosten van de tegenpartij. 😀

Misschien kan Cabrio Wim hem gaan afhalen 😆 😆
        Kan leuk zijn, een toertje in een 997 turbo….

Anders ga ik hem wel ophalen en terugbrengen; gratis service 😆 😆

Plumber

🙄

Ik denk dat hij iets zoekt op een afstand dat hij de auto de garage in kan duwen 😆

Wim

Hij woont in Lokeren, en dat is 20 min van ons vandaan.

in welke omgeving woont men?

Woont in Nederland dat is mij iets te ver om mijn 997 turbo te laten repareren.Het zal iets dichter tegen de deur moeten zijn.Toch bedankt voor de info. 😀

Wim heeft samen met zijn zoon Timo een bedrijf dat nogal veel aan Porsche werkt, vooral plaatwerk
                    dit gaande van wrakken ombouwen tot rijdbare wagens
                    tot kleiner “oplapwerk” bij iemand die een uitschijfertje maakte

en Hulst is nu echt niet ver van Lokeren

voor mij is het ruim een uur rijden, en telkens weer verrassing van het goede werk tegen eerlijke prijs

Het profiel van Cabrio Wim:

Link: Cabrio Wim – klikkerdeklik

Wie is cabrio wim?Ben nog maar net op dit forum. 😀

cabrio wim even berichten. 😉

11 reacties aan het bekijken - 16 tot 26 (van in totaal 26)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.