997 turbo ruf 996turbo corvette z06

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s 997 turbo ruf 996turbo corvette z06

• Maker
    Discussie

• dixie
    Deelnemer

Voor de mensen die ik er een plezier mee kan doen een paar foto’s van een fotoshoot.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
      • THX, ik had erover gelezen

[quote=”dixie”:3svjjdfi]Het is het cultureel centrum in Bonheiden.[/quote]

Prachtige locatie.
            Waar en wat is dit ergens? 😀

Heb die foto’s nu nog is rustig bekeken en voor mij is het klaar.
              Ik vindt de 996 Turbo even mooi als een 997 turbo (beide moeten wel coupé zijn).
              De 996 turbo is mooi aan het verouderen.

Nog eens speciaal naar je foto’s komen zien voor je nummerplaat. Van de week rond 19 uur in Grootlo aan rotonde reed ik richting ‘t Goor en zag ne turbo “afgevlogen” komen. Prachtig 😯
                Deed me weer bijna naar een doos lucifers grijpen om de mijne in brand te steken. En dan komt een klant (van Grootlo met zijn muisgrijze 996 4S) nog vertellen dat hij bij Verellen zijn nieuwe turbo cabrio mocht gaan halen 👿 Pfff ga een ander beroep zoeken want tegen dat ik mij een nieuwe turbo kan aanschaffen ben ik allang op pensioen 🙁

Prachtige foto’s van een sublieme auto, Dixie !

Op deze foto is de hoogte beter te zien.

Deze vind ik ook mooi.

Anoniem

Die van Rami, nummerplaat toch, vind ik toch de mooiste, en was nen toffe pé!!!!
                      Zit hij hier op forum ook eigenlijk?
                      De 996 is knap maar staat wa hoog volgens mij, niet?
                      Corvette is vet 😯 maar hoort niet echt bij het geheel vind ik persoonlijk….

$rouji

Een van de mooiste 996’s die ik al gezien heb!
                        Rami’s is buiten categorie.. 😉

Laat maar komen Koen, fotos altijd leuk om naar te kijken 🙂

Mooi mooi mooi .

Onlangs een nieuwe camera gekocht en vandaag een tweede lens gaan halen .
                            Volgende week woensdag gaan uittesten op Zolder .
                            ik hoop dat het een verrijking wordt voor het forum

Mooie plaats voor foto’s EN dichtbij 💡

Schone shoot, alleen steekt die Corvette zo wat af bij al dat fraais 😀

Mooi, en beide Porsches van forumleden, des te beter ❗

WB

Beautys bij elkaar!!!!!!!!!!!!!!!! 😮 shock:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.