997 Turbo S

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening 997 Turbo S

• Maker
    Discussie
  • Hallo iedereen

Ik ben een BMW kenner tot en met maar probeer mij bij Porsche ook in te werken.
    Meestal weet ik niet of het een correcte prijs is, tips zijn welkom …

http://locator.porsche.com/ipl-customer/ipl/details/details.ipl?cid=1

Porsche zal niet veel mee gereden worden en wat ook meespeelt of deze Porsche nog veel kan/gaat verminderen in prijs rekening houdend dat er weinig km bijkomen.

Alle tips/raad zijn welkom.
    Voor- en nadelen ?

Thanks

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
    • @Vonheist

Vermits je er mee gereden hebt, waren er gebruiksporen?

Ik weet dat deze eis zeer hoog is van mij, dat is ook de reden moest ik een nieuwe kopen.
      Ik koop liever een tweedehands maar moet maniakaal onderhouden geweest zijn vermits ik dat ook doe met mijn huidige auto.
      De kunst is de juiste persoon met de juiste auto te vinden maar het plezier is ook het zoeken en vergelijken…
      Mijn huidige wagen gaat niet weg voor een Porsche, dus ik heb tijd…

Qua prijs is dat ok hoor.

En met deze heb ik gereden 😉

http://www.aecars.be/nl/detail_porsche-911—997-turbo-mk-ii—pdk—full-option—bose-soundsystem—sport-chronopack—sunroof—65405-km—-3-2010-macadamiabruin-metallic-_2762.aspx

Geen S, maar een ‘te perfect’ rijdende turbo, als nieuw (was ook boven mijn budget en daarom niet gekocht maar ik lieg me voor dat
        de wagen ‘te makkelijk’ reed en ik meer plezier beleef aan een oude 911)

@ allen
          Bedankt voor de input

@deepee

Ik gegrijp dat advies geven soms moeilijk is en de link rechtstreeks werkt niet maar hij is er nog.

Maar ik heb tijd en ik wil vooral weten wat ik koop.
          Daarom mij een abonnement cadeau gedaan op PUUR en in mei / april is er een grote bijeenkomst in Nederland.
          Beetje bij beetje zal mij kennis vergroot worden maar deze die daar nu staat trok extra mijn aandacht.
          Maar hij is prijzig maar als hij tip top is is het mij dat waard, ik kan uren wakker liggen van beschadegingen, vandaar ook altijd nieuw gekocht.
          Eigenlijk een mooie tweedehands van een Porsche-freak zou ideaal zijn voor mij …

XXX

niet eenvoudig om iemand advies te geven over een auto die met 10 specificaties omschreven staat, zonder meer.
              op de website van Porsche centrum Altötting zie ik de auto niet (meer) staan ?
              pro’s en contra’s geven over een auto van +100K € die toekomstgericht liefst niet mag verminderen in waarde: dan zou ik een ander merk/type/bouwjaar kopen
              een prijsindicatie van soortgelijke wagens is eenvoudig terug te vinden op verzamelsites als mobilepuntde en autoscoutpuntbe

http://locator.porsche.com/ipl-customer/ipl/details/details.ipl?cid=2
                Is blijkbaar een Cabrio :salut: :salut: :salut:
                Prijs is wel stevig vind ik, maatja zal wel correct zijn zeker :coolness: :coolness: :coolness:

Iemand een mening over deze wagen? Pro en contra’s ?
                  Een link waar ik verder kan lezen is ook welkom.

Iemand die wat raad kan geven :up:
                    Ik merk juist dat de link niet werk, ik zoek de gegevens op.

Porsche centrum Altötting
                    997 Turbo S
                    Prijs : 109 900
                    3/2011 met 49000 km
                    Kleur : wit
                    Volledig leder
                    Garantie tot 3/2017

PCCB
                    PDK
                    PCM
                    Hopelijk zijn deze gegevens voldoende om jullie een idee te geven en mij wat raad?
                    Is het een juiste prijs?
                    Pro en contra’s

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.