997S te koop

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop 997S te koop

• Maker
    Discussie
  • Hallo,
    Wat denken jullie van deze 997 S mannen…?
    Iemand ervaring met dit model…?
    Speciale kosten of ongemakjes…?
    Graag jullie advies en meningen
    Thx
    Chiepe

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 21)
    • inderdaad sommige mk1,waaronder de mijne,hebben 385pk

😀

De 997S Mk1 met X51 heeft 385Pk :salut:

Inderdaad 🙂

Attachments:
          • image_2013-12-05.jpg

was me net dezelfde vraag aan het stellen 😕

Standaard 385pk Mk1???????????

[quote=”Funny” post=149797]De 2de generatie 997 heeft 385 Pk .De Mk1 heeft er 355 ![/quote]

in de mk1 zijn er ook met 385pk.

[url=http://www.forumsmilies.nl] :salut:

Ja idd best over zwijgen, niet omwille de diensten van AE maar om onze brave man zijn topic niet te besmeuren 😉

[quote=”porsche4ever” post=149858][quote=”RS” post=149841]
                      Andere zoon(Emmanuel) werkt bij ae cars, maar daar gaan we best over zwijgen… :puke:[/quote]

oei…?

[quote=”RS” post=149841][quote=”PVB” post=149831]Knappe wagen, meer kan ik er niet van zeggen.
                        De verkoper heeft naar ik her en der hoor toch een goede reputatie.[/quote]

Ben er zelf zeer tevreden.
                        Pa verkoopt, zoon onderhoud heeft ook nog een 997 CUP GEN I te koop….. 😉

997: bobijnen = zwak puntje, pompjes koppeling +/- en zonder sport chrono ‘not done'[/quote]

Pa(Eddie) verkoopt, zoon(Mathias) verkoopt ook, andere zoon(Olivier) zorgt voor het onderhoud in hun zusterbedrijf van oost cars in torhout en is zelf geen onbekende in het race wereldje.
                        Andere zoon(Emmanuel) werkt bij ae cars, maar daar gaan we best over zwijgen… :puke:

[quote=”PVB” post=149831]Knappe wagen, meer kan ik er niet van zeggen.
                          De verkoper heeft naar ik her en der hoor toch een goede reputatie.[/quote]

Ben er zelf zeer tevreden.
                          Pa verkoopt, zoon onderhoud heeft ook nog een 997 CUP GEN I te koop….. 😉

997: bobijnen = zwak puntje, pompjes koppeling +/- en zonder sport chrono ‘not done’

Knappe wagen, meer kan ik er niet van zeggen.
                            De verkoper heeft naar ik her en der hoor toch een goede reputatie.

Knappe klasse auto en mooi aangekleed….. :driver:

staat ook een mooie 997 S op het forum te koop

[quote=”de zwarte pijl” post=149801]is een zeer betrouwbare wagen, rij met de zelfde, ook een 2005 zwarte, wel tiptronic :up:[/quote]

Heb zelf probleemloos het afgelopen jaar met mijn 997 4S gereden. (Dec 2006)
                                  Ook een tiptronic.
                                  Km stand 76.000 km.
                                  Geen enkel probleem gehad.
                                  Gebruik hem als daily car.
                                  Sukses hopelijk zien we je binnenkort in de 997 S

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 21)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.