A new baby – Orange is the new black

Home Forum Porsche Talk A new baby – Orange is the new black

• Maker
    Discussie

• Herman Reniers
    Deelnemer

Onder het motto ‘niet uitstellen tot morgen wat je vandaag al kan waarmaken’ alsook ‘prioriteit aan die zaken die je positieve energie geven’ knoop doorgehakt en beslist tot aankoop Porsche 991.2 Carrera 4 GTS in de al zeg ik het zelf fenomenale kleur ‘lava orange’, kleur die niet ongemerkt blijft getuige vele thumbs up.
      Zgn. ‘Vorführwagen’ van officiële Porsche dealer Willich-Duitsland, concessie ligt ten oosten van Roermond richting Dusseldorf op nauwelijks 135 km. van onze woonplaats. Wagen heeft 12.500 kilometer op de teller (d.w.z. net ingereden, hoeven we zelf niet meer te doen :salut: ), fully equipped met alles erop en eraan inclusief carbon sportzetels njam njam :happydance: :popcorn: . Is echte powerbom met z’n 450 pk aan boord, en hoewel we als halve cq. hele petrolhead toch één en ander gewoon zijn blies de testrit op de Deutsche Autobahn me werkelijk van m’n sokken. En dan wordt neen zeggen moeilijk en verkopen voor de dealer heel makkelijk :think:.
      Inmiddels al kleine 1.000 kilometer mee afgelegd met niet te beschrijven rijplezier. En m’n kritische houding t.o.v. PDK is geen topic meer :salut:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 35)
      • mooi mooi…in welke regio meest kans je te spotten ?

:up: :up: :up:

Damn wat n bak :wtf: :salut: :happydance: :up:

Proficiat met je aankoop Herman! Wat een klassebak! :up: :respect2:

Nogmaals proficiat met je aanwinst Herman :up:

De GTS is het ideale compromis tussen ‘gebruiksgemak’ en sportiviteit bij de 911. :driver:
                Ik heb alleen maar positieve reacties gehoord van mensen die er eentje bezitten of gehad hebben (en nu spijt hebben dat hem ingeruild is :sarcastisch ) . :first:

Ik ben er van overtuigd.
                Deze 911 kleurt je dag, telkens weer 🙂

Geniet er van :up: :up: :up:

Schitterend!

Tks voor de complimenten guys.

@DST
                    : ja David heb eraan gedacht m’n nickname te veranderen maar kan zo’n lange naam niet meer onthouden op mijn leeftijd, haspel dan alles door mekaar en een 499.12 snapt geen hond … :salut:
                    @vandamme : ja bizar kleur is moeilijk exact te vatten op foto, hangt af van lichtinval etc, soms fel oranje, soms mat rozig oranje, soms lijkt het zelfs rood, maar dat is net wat lava oranje zo apart maakt denk ik dan

@yellow
                    : meer foto’s aha je had duidelijk al spyshots zie ik :think:, wordt (hoog) tijd dat ge uwe citroen hebt kan ik m’n appelsien er naast zetten :happydance:
                    Ze zijn bij PCL wel nog aan het worstelen om het Vehicle Tracking System operationeel te krijgen 🙄

Proficiat met de aankoop!

Ga je zeker veel plezier mee hebben, geen twijfel mogelijk.

Topkleur!

heel knap!!! veel plezier ermee!
                        fotos van de binnenkant? :engeltje:

123

ziet er mooi uit, niet zo “NL Oranje” want daar heb ik een degout aan gekregen door er 7 jaar te wonen en te pas en te onpas de ganse buurt te zien verkleuren 😀

Tussen de ene en de andere foto zit er wel veel verschil op volgens lichtinval??
                          ene is presies goud gloeiend de andere roder

[hide]Hi Herman

Vergeet niet uwe forumnaam aan te passen naar

“Herman911991.2Carrera4GTS” hé

ook gekend als: “Denappelsien”

:happydance: :happydance:

Veel rijgenot en weinig foto’s van onze vrienden van de politie toegewenst
                            [/hide]

Dat is tenminste een kleur voor een vent met kl aan zijn lijf!!! :applaus:

En niet zo zuinig op de foto’s aub.. we want more. 😆

Ganz toll !

let the beast go Herman !!!
                                  gefeliciteerd met de nieuwste aanwinst :up: :up:

Oelala, das niet mis, de felicitaties, en veel rijplezier natuurlijk!

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 35)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.