A rare look into the guts of a 991

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 991 A rare look into the guts of a 991

  • Maker
    Discussie
  • It’s like peeling an onion…

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
    • 991 in transparent view

        @Gette ik zou dit wel eens willen horen :lekker: 😉

          [quote=”Mushroom” post=100939]… Respect voor de ontwikkelaars hoor… :wtf: :applaus:[/quote]

          Zullen de ontwerpers hun computers wel geweest zijn denk ik.
          Een normaal mens verzint zoiets toch niet :happy:

            das nie ”groen” genoeg

              En dan maar zagen dat het onderhoud toch zo duur is 🙄

              Kan nochthans veel simpeler, mooier en puurder.
              3literke vergroot naar 3.5 met 50er carbus en dubbele ontsteking. :lekker:

                Inderdaad om even stil van te worden

                PB

                  Luchtfilters vervangen, moet op deze manier gebeuren volgens de man in het filmpje. :wtf:

                  4Min50sec < fragment luchtfilters.

                    Ik denk dat dit maar moet gebeuren als er dikke problemen zijn met de motor, voor de rest zal ‘t wel langs onder te doen zijn zeker?
                    Als je ziet hoe alles daar bijeen geduwd zit… Respect voor de ontwikkelaars hoor… :wtf: :applaus:

                    PB

                      It’s like peeling an onion…

                      Zo omslachtig, idd om tranen in uw ogen te krijgen…

                      Wim

                        Zat net te denken als Funny, begin er maar aan, en nadeel is dat kliksystemen van kunststof ook niet het eeuwige leven hebben, dus die zullen na een daar jaar door de warmte ook wel een begeven. 💡

                        En hoe gaan ze het dan vastmaken, met een zelftapper of nieuwe bumper e.d bestellen.
                        Ook lekker bevorderlijk voor beschadigingen op de lak deze methode.
                        maar laten we ervan uit gaan, dat het door Porsche meerdere malen getest is. :mrgreen:

                          Een 2-tal uur extra op de factuur .Enkel om aan de motor te kunnen werken . 😉
                          Mijn manier van uitdrukken is erover 😳 .
                          Maar de 991 heeft een betere wegligging ,de motor ligt iets minder naar achter .
                          Vroeg of laat wordt de 911 een wagen met de motor voor de achteras ,wil nog niet spreken van een middenmotor .
                          Om aan te werken iets moeilijker om aan te kunnen.
                          Elk nadeel heb zijn voordeel dixit Johan Cruijff. 😉

                        11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.