aan alle porsche liefhebbers

Home Forum Stel jezelf even voor ! aan alle porsche liefhebbers

• Maker
    Discussie

• k
    Deelnemer

Ik heb me op dit forum ingeschreven omdat ik zelf een Panamera heb, ik ben inderdaad een alleenstaande mama van 3 kids uit schilde met een hart voor autos bij deze Mijn Porsche Panamera.

Ik vind het erg jammer dat ik niet serieus werd genomen bij deze Porsche Club…

Ik had wel een sportievere houding verwacht van de mensen met een Porsche…

Klasse en respect is hier ver te zoeken, ik ben inderdaad een vrouw, uit schilde, 3 kids, 37 lentes jong en terwijl jullie doorwemelen over wie wel of niet en hoe te beoordelen,

ga ik lekker rondtouren in mijn Porscheke,

nb ik ben niet barbie met een roze Porsche..de mijne is zwart!!! kijk maar eens goed als je een blonde dame in een zwarte panamera ziet voorbijscheuren!

ik wens jullie nog heel veel rijplezier en veel veilige kilometers!!!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 45)
      • Nu wil ik da meiske ne keer helpen…weer nie goe 😥

Gelukkig weet ik precies hoe jouw klokje tikt. Voor mij een aangenaam geluid. :up:

Wim

[quote=”Sigrid” post=160991]

Bevalt het iemand echt niet, dan komt Wim wel met de bezem.[/quote]

Inderdaad Sigrid, en humor heb ik best, weet jij ook wel.

En als het te erg gaat worden haal ik deze uit de kast. 😉

Hé Eddy…beetje steady.

Bevalt het iemand echt niet, dan komt Wim wel met de bezem.
              En verder ben je normaal gesproken geen watje als je in een P rijdt, dus knalt “ze” er maar lekker tussendoor. :driver:

@mush: 😆

J

:salut:

nog een korreltje zout iemand??

Stop toch eens met voortdurend doordrammen, ze kan er niet eens meer tussen komen om haar reactie te geven. Laat ons gewoon afwachten wat haar volgende bijdragen aan ons gezellig forum worden.

J

[quote=”porscheliefhebster” post=159431]
                    Ik vind het erg jammer dat ik niet serieus werd genomen !!![/quote]

Ik vind het jammer dat je jezelf zo serieus neemt…

Een paar reacties waren er misschien een beetje over maar om daarvoor je boeltje al te pakken…
                    Tja, dan had je hier sowieso misschien niet op je plaats geweest…
                    Veel dingen in het leven gaan beter als je ze met een korreltje zout neemt, dit forum incluis…

Waarschuw je me als er eindelijk *porsche foto’s staan? :sleep:

Het beste en veel plezier met :driver: . 😉

als ik hier zo’n lekkere dingen zie passeren dan komt er straks in het zeverhoekje mss nog een topic kooktips
                        en wordt PF daarmee een beetje vrouwvriendelijker …

aqmQ7bL_460s.jpg

😉

Pasta met wilde paddenstoelen.

:lekker:

Schilde heeft er vast van genoten.
                            Of het jammer is dat het ten koste van mush is gegaan? :think:

PB

@Sigrid:

Bring it on !

:mrgreen:

Dan heb je nog een veel te vriendelijke voorstelling van mij Patrick.
                                  Maar dat valt dan ook wel weer prettig mee.
                                  Die Paddenstoel weet wel beter. Kopje er afhalen en opbakken die man.

PB

Zo zie ik Sigrid nu voor me. 😎

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 45)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.