aan alle porsche liefhebbers

Home Forum Stel jezelf even voor ! aan alle porsche liefhebbers

• Maker
    Discussie

• k
    Deelnemer

Ik heb me op dit forum ingeschreven omdat ik zelf een Panamera heb, ik ben inderdaad een alleenstaande mama van 3 kids uit schilde met een hart voor autos bij deze Mijn Porsche Panamera.

Ik vind het erg jammer dat ik niet serieus werd genomen bij deze Porsche Club…

Ik had wel een sportievere houding verwacht van de mensen met een Porsche…

Klasse en respect is hier ver te zoeken, ik ben inderdaad een vrouw, uit schilde, 3 kids, 37 lentes jong en terwijl jullie doorwemelen over wie wel of niet en hoe te beoordelen,

ga ik lekker rondtouren in mijn Porscheke,

nb ik ben niet barbie met een roze Porsche..de mijne is zwart!!! kijk maar eens goed als je een blonde dame in een zwarte panamera ziet voorbijscheuren!

ik wens jullie nog heel veel rijplezier en veel veilige kilometers!!!

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 45)
      • Die niet serieus wordt genomen? :mrgreen: 8)

Prettig dat ik niet de enige ben.

PB

tja, een van mijn “mindere” kantjes. :mrgreen:

Jij maakt van je hart ook geen moordkuil.

PB

[quote=”porscheliefhebster” post=159431]
                Ik vind het erg jammer dat ik niet serieus werd genomen !!![/quote]

Een van de nadelen van een Single Mom te zijn. :mrgreen:

[quote=”porscheliefhebster” post=159431]
                  Ik vind het erg jammer dat ik niet serieus werd genomen !!![/quote]

….Niet depressief worden, er valt wel iets te regelen 😉

:relaxman: beste dame, trek het u niet zo erg aan.
                    Hier word er veel gezeverd hoor, maar als puntje bij paaltje komt dan krijg je hulp.
                    Onze *porsche is 9 op de 10 keer in handen van mijn vrouwtje…. ik ben dan ook blij als ik er eens kan mee toeren.

Nog eens welkom.

[quote=”mark986″ post=159609]schilde en zwarte panamera…..daar rijden er wel een paar van rond :popcorn:[/quote] Maar die stonden deze ochtend niet allemaal in het centrum geparkeerd … ;).

Welkom Porsche liefhebbster vanwege de Porscheliefhebbers 😆

schilde en zwarte panamera…..daar rijden er wel een paar van rond :popcorn:

Rij ik deze ochtend toch niet door het centrum van Schilde, en wat zie ik daar staan … , inderdaad een zwarte Panamera. Toevallig die van jouw?

By the way, welkom op die forum voor Porsche-liefhebbers.

Van harte welkom !!
                              En veel rijgenot met de *porsche !! :driver:

PB

Blij dat ik de onschuld zelve ben. 😎

Langs deze kant ook even mijn welgemeende excuses,
                                  je voorstelling in het andere topic leek een beetje ehm *niet alledaags*
                                  en liet me daardoor ook even meeslepen…

Welkom op dit leuke forum :respekt:

welkom op het forum!

enne…..een vrouw achter het stuur van een Porsche is nog altijd exclusiever dan ne vent achter het stuur 🙂 🙂

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 45)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.