aan alle porsche liefhebbers

Home Forum Stel jezelf even voor ! aan alle porsche liefhebbers

• Maker
    Discussie

• k

Ik heb me op dit forum ingeschreven omdat ik zelf een Panamera heb, ik ben inderdaad een alleenstaande mama van 3 kids uit schilde met een hart voor autos bij deze Mijn Porsche Panamera.

Ik vind het erg jammer dat ik niet serieus werd genomen bij deze Porsche Club…

Ik had wel een sportievere houding verwacht van de mensen met een Porsche…

Klasse en respect is hier ver te zoeken, ik ben inderdaad een vrouw, uit schilde, 3 kids, 37 lentes jong en terwijl jullie doorwemelen over wie wel of niet en hoe te beoordelen,

ga ik lekker rondtouren in mijn Porscheke,

nb ik ben niet barbie met een roze Porsche..de mijne is zwart!!! kijk maar eens goed als je een blonde dame in een zwarte panamera ziet voorbijscheuren!

ik wens jullie nog heel veel rijplezier en veel veilige kilometers!!!

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 45)
      • Jeetje, ik durf niet eens meer over die Pannemera te beginnen … :mrgreen:

Ben je mal meid, denk wel dat je tegen een geintje en kritiek moet kunnen hier op het forum. Lekkere binnenkomer, goeie commotie, wat heb ik gelachen zeg, om de inzet en de reacties! In deze wereld, en zeker in de P. wereld gelden regels als ‘if it’s to good to be true, it probably isn’t’!

Anyhow, je binnenkomst met een selfie en de focus op je gezinssituatie, dat is hier niet zo gebruikelijk, ik dacht:
          – of echt, kans miniem.
          – of een ex van een van de jongens die even verhaal kwam halen.
          – of een dolletje van een van de jongens, kans groot.
          – of reclame stuntje van de moderators, zou zo maar kunnen.
          – of een ‘trap’, zal toch niet waar zijn.

Als je binnenkomt hoef je tuurlijk helemaal niet te vertellen dat je vrouwelijk bent toch, is toch vragen om, met manier waarop. Verder geen enkel probleem, maar zo gaan die dingen. Moet je es kijken op het circuit bij de F1 bijvoorbeeld, wat daar gebeurt als er een leuke meid voorbij komt. Heeft niks met het forum te maken, of de bezoekers, is gewoon net de echte wereld toch.

Het is dus puur een kwestie van actie en reactie, wie de bal kaats … en vooral hele goeie humor … en nogmaals welkom. Als je dus een P. liefhebber bent, dan gewoon er bij blijven, je bent al door geluidsbarriere heen, dussuh … niet klagen … maar gewoon gezellig mee doen. Allemaal lieve jongens en meisjes hier! :coolness:

Van harte welkom op het *porsche forum. De panamera is :up: als gezinswagen de 3kids worden alvast de volgende generatie porschisten. :happydance:

Ik wil me nogmaals bescheiden opstellen en je van harte welkom heten op het Porsche forum.
              Heel veel veilige km’s.
              Als je graag bij het forum komt, laat je er dan niet door sommigen van weerhouden.
              Welkom en we zien graag een paar foto’s van je mooie Porsche.

Beste “beginner”.. ik steun je volkomen! Er wordt teveel onderscheid gemaakt… I don’t care!
                Een oude 924, een Panamera, een 911, een Transaxle, een Cayenne.. (ik ken mensen die ze allemaal hebben!!)

Wie wil niet in een Porsche rijden ?? Antwoord maar !!…

heu, heb ik iets gemist? Dacht toch dat je welkom was in het algemeen. Hopelijk komen we elkaar eens tegen en wat voor een *porsche je rijdt kan me geen reet schelen. Het is wel zo dat de meeste liefhebbers hier een sportiever model verkiezen maar niet blind zijn voor andere modellen. :respekt:

Welkom porscheliefhebster laat je vooral niet wegblijven op dit forum,zoals Peter targa 84 vermelde zijn er toffe rondritten waar je met jou 3 kids zeker welkom zal zijn,blijven posten is de boodschap en de foto’s van jou boliede zien we altijd graag verschijnen :happydance:

Niets van aantrekken Porscheliefhebster, overal heb je wel critische non-believers die kort door de bocht gaan en altijd alles beter weten. Beste is om dit naast je te laten liggen. Heb ik ook al moeten doen hier. 🙄

Gewoon je eigen ding doen en posten wat je zelf wilt en voorstellen hoe je zelf wilt en bent! :up:

Dus ook van mij een warm welkom gewenst, er zijn te weinig vrouwen die oprecht “Porscheliefhebster” zijn.
                      Veel plezier hier (eens de hormoonspiegel hier weer gezakt is naar een normaal peil, zal je wel merken dat het hier een toffe bedoeling is met leuke, behulpzame mensen uit heel België en Nederland). 😉

En nu snel foto’s posten van die Panamera! 😀 Het is niet het meest gesmaakte P model, maar ik vind hem wel iets hebben.
                      Zeker een super keuze als gezinswagen. Is eens iets anders dan een minibusje. :mrgreen:

XXX

Welkom Porscheliefhebster.
                        Er staat je maar één ding te doen en dat is eens naar een RLC komen, dan leren we je ineens kennen.
                        Breng de kroost mee dan kunnen ze waarschijnlijk in verschillende *porsche een toerke maken :up:
                        Neem bv de RLC in Antwerpen op 20/04 of anders één van de Targa Passagio’s, dat moet je maar eens Googelen :popcorn:

hoi hoi
                          welkom op dit forum
                          en veel succes met je Porsche
                          mooie auto panamera
                          en vele fijne km toe gewenst
                          :respekt: :drink: :up:

Ik ben ook een vrouw en heb net zo fel, onbeschoft of onwelkom gereageerd of hoe jij het ook wilt noemen.
                            Mijn reden: de manier van voorstellen van jezelf, nu weer, is alles behalve de mijne.
                            Leuk dat je een vrouw bent, kan je even noemen, maar meestal vertelt men het P verhaal en licht niet zijn/haar doopceel in de eerste de beste post.
                            Je aankondiging schept bij mij grote vraagtekens over de echtheid van de persoon achter je NN. En in dit geval was ik niet de enige.

Het forum heeft daar weinig mee te maken, ik zie weinig medewerkers van het forum die hier iets verkeerds gezegd hebben… zoals in de regels vermeld is iedereen nog steeds verantwoordelijk voor wat hij of zij zelf post… en wat Porscheliefhebster betreft, laat je niet wegjagen… leg die berichten maar naast je neer 😉

[quote=”deepee” post=159436]
                                ofwel is er iets mis met het nieuwe forum, ofwel zijn er forummers met een dubbele identiteit ruzie
                                [/quote]
                                Ik denk dat er iets serieus loos is met jullie forum. Ik registreer vandaag & heb zogezegd 1 week & 2 dagen geleden dit gepost: https://porscheforum.be/New/forum/74-stel-jezelf-even-voor-/122370-nieuwe-aankoop-en-start-porschecarriere ?

Ik denk dat jullie forum gebruikersinformatie overschrijft ipv nieuwe accounts aan te maken. Da’s niet best…

ID2.jpg

ofwel is er iets mis met het nieuwe forum, ofwel zijn er forummers met een dubbele identiteit ruzie

ID.jpg

Misschien in de nieuwe layout van het forum, de tint van het rood wijzigen naar schaamrood? 😯

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 45)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.